کد خبر : 1824966 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:59 | 6.7K بازدید | 5 دیدگاه

دعا برای شکست رقیبان کافی نیست؛

سرنوشت شهرخودرو دست 3 غول؛ جنگ در جهنم!

شاگردان سیدعباسی برای بقا در لیگ برتر کار سختی دارند؛ آنها در سه هفته پایانی باید با سه حریف بسیار قدر دیدار کنند.

سرنوشت شهرخودرو دست 3 غول؛ جنگ در جهنم!

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو تا هفته هفدهم آن قدر باخت و بد نتیجه گرفت که جبران برایش سخت شود. این تیم در نیم فصل دوم با داود سیدعباسی تکانی به خود داد تا برای بقا کمی امیدوار شود. نماینده مشهد با کسب دو برد در 10 هفته اخیر و دوری از باخت های سریالی، فاصله خود با تیم های بالاتر را به کمترین میزان ممکن رسانده است.

مشهدی ها بعد از کسب دو برد، طی 5 بازی آخرشان، تنها یک بار باختند ولی با کسب 4 امتیاز از 15 امتیاز ممکن، سرنوشت بقای خود را به هفته های پایانی موکول کردند؛ هفته هایی که 3 غول منتظر آنهاست!

شهرخودرو فردا باید مقابل سپاهان به میدان برود. شاگردان نویدکیا بعد از ناکامی در آسیا و جا ماندن از کورس قهرمانی، در پی پایان فصل با رتبه دوم هستند. آنها برای رسیدن به این هدف باید بازی های خود را پیروز شده و امیدوار به امتیاز از دست دادن پرسپولیس باشند. 
در چنین شرایطی قطعا شاگردان سیدعباسی کار سختی مقابل یکی از پرمهره ترین تیم های این فصل خواهند داشت و باید حسابی حواس خود را مقابل این تیم جمع کنند چون هر غفلتی می تواند به شکستی پرگل منجر شود. آنها در دیدار رفت با دو گل مغلوب حریف اصفهانی شده بودند.

دو بازی بعدی شهرخودرو مقابل دو تیم قدرتمند دیگر لیگ برتر خواهد بود. این تیم در هفته ماقبل پایانی با پرسپولیس دیدار می کند و تقابل با فولاد، آخرین بازی این تیم در لیگ بیست و یکم خواهد بود. به این ترتیب مشهدی ها که در هفته های اخیر امتیازات حساسی را از دست دادند، باید در یک جهنم واقعی برای بقا بجنگند. پرسپولیس (قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر) و فولاد (قهرمان سوپرجام، قهرمان جام حذفی فصل گذشته و تنها نماینده ایران در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا) هر دو برای پایان فصل با بهترین رتبه ممکن بازی های هفته های پایانی خود را انجام خواهند داد و این کار شهرخودرو را خیلی سخت می کند.

دیدگاه‌ها