کد خبر : 1824969 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:10 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

آقای گل‌ سابق قطر در اندیشه کفش طلا در ۳۵ سالگی

در یونان دود از کُنده العربی بلند می‌شود

یوسف العربی بازیکن ۳۵ ساله المپیاکوس پس از عربستان، اسپانیا و قطر حالا در لیگ یونان می‌درخشد.

در یونان دود از کُنده العربی بلند می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یوسف العربی مهاجم مراکشی این روزهای المپیاکوس یونان، نامی آشنا برای علاقه‌مندان فوتبال در ایران است. این بازیکن که سابقه بازی در الهلال عربستان، گرانادا اسپانیا و الدحیل قطر را دارد با پا سن گذاشتن نیز متوقف نشده است. العربی که بارها مقابل تیم‌های ایرانی درخشیده و به استقلال و پرسپولیس هم گل زده حالا برای آقای گلی در یونان می‌جنگد.

شب گذشته آاک آتن که سه بازیکن ایرانی در اسکواد خود دارد به مصاف تیم اول لیگ یونان یعنی المپیاکوس رفت. آاک با درخشش بی‌نظیر یوسف العربی غافلگیر شد و کامبک خورد. العربی در این مسابقه هت‌تریک کرد و با این سن هم زهردارتر از بازیکنان جوان نشان داد.

العربی که در لیگ ستارگان قطر نیز سابقه آقای گلی دارد حالا برای کسب این عنوان در سوپرلیگ یونان تلاش می‌کند و با سه گلی که در مسابقه این هفته زد گام بلندی برای این هدف برداشت.

1714369

یوسف العربی در سوپرلیگ یونان در ۳۴ مسابقه ۱۶ گل زده و ۴پاس گل داده است. العربی دومین گلزن برتر این لیگ است و شم گلزنی او با بالاتر رفتن سن نیز کم نشده است. او از جمله بازیکنانی است که نشان می‌دهد سن معیار مناسبی برای سنجش بازیکنان با کیفیت نیست.

دیدگاه‌ها