کد خبر : 1825041 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:54 | 19.9K بازدید | 16 دیدگاه

مورینیو: فینال CL؟ با قلبم از رئال‌ حمایت می‌کنم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم ابراز امیدواری کرد که رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

مورینیو: فینال CL؟ با قلبم از رئال‌ حمایت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از دو هفته دیگر انتظارها پایان خواهد یافت و دو تیم رئال مادرید و لیورپول در استادو فرانس بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد؛ مسابقه‌ای که قطعاً از جذابیت‌های بالایی برخوردار خواهد بود. رئال مادرید به دنبال کسب چهاردهمین جام خود در چمپیونزلیگ است و لیورپول نیز انگیزه های زیادی برای انتقام فینال قبلی از لوس بلانکوس دارد.

رئال مادرید به شکل شگفت‌انگیزی توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. آنها در مرحله حذفی به‌ترتیب تیم‌های قدرتمند و پر ستاره پاری‌سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی را به دراماتیک‌ترین شکل ممکن حذف کرده و راهی فینال شدند؛ پر افتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا حالا امیدوار است که با غلبه بر لیورپول در بازی پایانی یک جام دیگر را هم به ویترین پربار خود اضافه کند.

1710952

ژوزه مورینیو که بین سال‌های 2010 تا 2013 هدایت رئال مادرید را برعهده داشت و بسیاری معتقد هستند که بازگشت این تیم به اوج فوتبال اروپا با حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت لوس بلانکوس استارت خورد، حالا ابراز امیدواری کرده که شاگردان کارلو آنچلوتی در دیدار فینال مقابل لیورپول برنده شوند. مورینیو گفت: " من با قلبم از رئال مادرید حمایت می‌کنم. اجازه دهید ببینیم که آیا آنها می‌توانند در فینال برنده شوند یا خیر. من همیشه گفته‌ام که رئال مادرید بزرگ‌ترین باشگاه دنیا است."

دیدگاه‌ها