کد خبر : 1825052 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:09 | 18.3K بازدید | 9 دیدگاه

مدیرعامل نساجی: سوپرجام را در آزادی برگزار کنید!

ایزد سیف‌اله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در میکسدزون ورزشگاه دستگردی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

مدیرعامل نساجی: سوپرجام را در آزادی برگزار کنید!

به گزارش "ورزش سه" مدیرعامل قهرمان جام حذفی ایران پس از کسب پیروزی ۱-۲ تیمش برابر هوادار با خبرنگاران گفت‌وگو کرد و در اظهارنظری جالب خواهان این شد که با توجه به تعداد بالای هواداران دو تیم، بازی این تیم در سوپرجام برابر استقلال در استادیوم آزادی برگزار شود.
*برد شیرین دقیقه نودی
بازی بسیار خوبی بود. تیم هوادار بسیار باشخصیت بوده و یقه اکثر تیم‌ها را گرفته و رضا عنایتی یکی از مربیان بسیار بادانش در کنار این تیم است. هفته قبل در دقیقه ۹۳ گل خوردیم، امروز دقیقه ۹۳ زدیم که چیزی از ارزش‌های هوادار کم نمی‌کند. به تیم خودم تبریک می‌گویم و به مالک باشگاه و هواداران تیم تقدیم می‌کنم.
* ششمین ورزشگاهی که نساجی در آن بازی کرد
خواهش می‌کنم طبق وعده‌های رئیس جمهور به این زمین رسیدگی شود چرا که دوازده روز است که روند کند شده است. خواهشی که دارم این است که زودتر به آن رسیدگی شود چرا که بازی‌های سوپرجام و لیگ جدید را داریم و باید برای آنها با حضور هوادارانمان آماده شویم.
* خستگی مسافرت‌های مداوم
نزدیک ۴۰ روز است که 10 بازی کرده‌ایم. در گرمای مسجد سلیمان بازی کردیم و ساعت ۳ صبح رسیدیم. تغییر آب‌و‌هوا، تغییر شرایط جوی خیلی اذیت می‌کند. خوش‌بختانه دیگر به پایان رقابت‌ها نزدیک می‌شویم و امیدواریم زمین برای لیگ جدید آماده شود که آواره نشویم.
* زمین قانونا باید ۲ ماه دیگر حاضر شود
یک مقدار روند کند شده اما این هفته کار آماده‌سازی و بذرپاشی انجام می‌شود تا برای دو ماه دیگر آماده شود.
* سوپرجام پیش رو برابر استقلال
قهرمانی استقلال را تبریک می‌گویم. از سازمان لیگ تشکر می‌کنم اما توصیه من به سازمان لیگ این است که با توجه به اینکه ما دو تیم پرطرفدار در این بازی به میدان می‌رویم، بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود که دو تیم از حمایت ۱۰۰ درصدی هواداران استفاده کنند چون ورزشگاهی نداریم که جوابگوی هردو تیم باشد.

دیدگاه‌ها