کد خبر : 1825092 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:45 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

خوشگذرانی ستاره‌های اینتر پیش از فینال فصل(عکس)

بازیکنان اینتر پیش از بازی حساس هفته آخر سری A زمانی را در کنار هم سپری کردند.

خوشگذرانی ستاره‌های اینتر پیش از فینال فصل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در آخرین هفته رقابت‌های لیگ ایتالیا باید روز یک‌شنبه در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف سمپدوریا برود. 
شاگردان سیمونه اینزاگی در حال حاضر تنها دو امتیاز با میلان صدرنشین فاصله دارند و با وجود این که تیم حریف می‌تواند با تنها یک مساوی برابر ساسولو جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما آنها امیدوار به لغزش این تیم در این بازی هستند تا با پیروزی برابر سمپدوریا بتوانند جام قهرمانی را به‌دست آورند. 

 

1714578


اینتر فرصت این‌که بتواند در صدر جدول جای میلان را بگیرد داشت اما در دیدار عقب افتاده خودش برابر بولونیا در کمال ناباوری شکست خورد تا شرایط کاملا پیچیده شده و سرنوشت تعیین قهرمان لیگ ایتالیا در دستان روسونری قرار بگیرد. 

 

1714579


با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری آخرین دیدار از رقابت‌های این فصل لیگ ایتالیا تنش افزایش یافته و اضطراب و نگرانی بازیکنان نیز بیشتر می‌شود. 
به نظر می‌رسد که اینزاگی تصمیم گرفته برای کاهش این اضطراب و برای همدل کردن بیشتر بازیکنان تیمش روشی جالب را به کار بگیرد و شرایطی فراهم کند تا آن‌ها اوقات فراغت‌شان را کنار یکدیگر سپری کنند. 

 

1714580


تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که بازیکنان اینتر در آستانه این دیدار حساس برابر سمپدوریا در کنار هم مشغول تفریح و درست کردن گوشت‌های کبابی و البته خوش و بش هستند. 
اینتر امیدوار است که بتواند با تکیه بر روحیه خوب بازیکنانش و پیروزی برابر سمپدوریا، به‌همراه شکست میلان در دیدار همزمان، از عنوان قهرمانی‌اش در فصل گذشته دفاع کند.

دیدگاه‌ها