کد خبر : 1825112 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:56 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

پیشنهاد جالب به تن‌هاخ؛ میلان را الگو قرار بده!

منچستر اوینینگ نیوز به سرمربی جدید شیاطین سرخ پیشنهاد داده که برای موفقیت در این تیم فرمول میلان را به‌کار بگیرد.

پیشنهاد جالب به تن‌هاخ؛ میلان را الگو قرار بده!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد و میلان طی سال‌های گذشته مشکلات مشابهی را تجربه کرده‌اند. اگرچه دوران 8 ساله کارلو آنچلوتی در روسونری و 27 ساله سر الکس فرگوسن در اولدترافورد پر از افتخار بود اما ناکامی‌های فصول گذشته آن‌ها را تحت تاثیر قرار داد.

هدف اولیه هر دو تیم در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود اما حالا میلان فقط یک امتیاز با فتح اسکودتو فاصله دارد. این در حالی است که منچستر یونایتد اکنون در رتبه ششم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و حتی کسب سهمیه لیگ اروپا نیز برای این تیم در خطر است.

1712015

چند هفته قبل بود که اریک تن‌هاخ هلندی رسما به‌عنوان سرمربی فصل آینده منچستر یونایتد انتخاب شد. در همین راستا منچستر اوینینگ نیوز گزارشی منتشر کرده و پیشنهاد جالبی به سرمربی هلندی شیاطین این سرخ ارائه داده است. این رسانه از اریک تن‌هاخ درخواست کرده که از روی میلان کپی برداری کند. تیمی که طی چند سال گذشته روندی ناامیدکننده‌ای داشت اما حالا در آستانه قهرمانی سری آ قرار گرفته است.

در این گزارش عنوان شده که ضعف نقل و انتقالاتی و سوءمدیریت دلایل نتایج ضعیف دو تیم طی سال‌های اخیر بوده که این مورد با آمدن استفانو پیولی به سن‌سیرو رفع شده است؛ کاری که حالا سرمربی هلندی باید برای منچستر یونایتد انجام دهد. همچنین این گزارش حاکی از آن است که تئو هرناندز، فیکایو توموری، مایک مانیان و رافائل لیائو از انواع خریدهای هوشمندی هستند که یونایتد برای کسب موفقیت دوباره باید به دنبال آن باشد.

1706502

دیدگاه‌ها