کد خبر : 1825143 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:16 | 20.5K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار حرف آخر چلسی

انتقال مارکوس آلونسو به بارسلونا در بن‌بست

بارسلونا قصد ندارد برای جذب مارکوس آلونسو هزینه کند و او را به عنوان بازیکن آزاد می خواهد.

انتقال مارکوس آلونسو به بارسلونا در بن‌بست

به گزارش "ورزش سه"، هرچند هنوز رقابت‌های فصل 22-2021 به پایان نرسیده اما مدیران باشگاه بارسلونا از مدت‌ها قبل در حال بررسی نقاط ضعف این تیم و گزینه‌هایی هستند که می‌توانند به بهبود شرایط فصل آینده به آنها کمک کنند.

1711821

 

گفته می‌شود که ژاوی هرناندز از مدیران این باشگاه خواسته که چند بازیکن را در پست‌های مشخص به خدمت بگیرند تا او بتواند پروژه‌ای که برای این تیم در نظر دارد به خوبی پیش ببرد و شرایط بهتری را در فصل آینده برای آنها رقم بزند. 
بارسا به صورت جدی به دنبال بازیکنی در پست دفاع چپ است که بتواند جای جوردی آلبا را در این تیم بگیرد. آنها به دنبال یافتن بازیکنی با ویژگی‌های خاص هستند و بازیکنان زیادی نیستند که در این پست از ویژگی‌های مدنظر این باشگاه برخوردار باشند. 

1711822

 

فصل جاری جوردی آلبای 33 ساله در سمت چپ تنها بود و در مواقع غیبت او، سرجینیو دِست و بالده جای او را پر کردند که مدافعان چپ تخصصی نبودند. برای جبران این ضعف، بارسا به مارکوس آلونسو مدافع چپ اسپانیایی چلسی فکر می کند و او گزینه شماره یک است. آلونسو محصول آکادمی رئال است و جالب اینکه پدر و پدربزرگ او سابقه بازی برای هر سه تیم رئال، اتلتیکو و بارسلونا را دارند. 

طبق ادعای فابریتزیو رومانو، آلونسو با بارسلونا به توافق شفاهی رسیده اما مشکل اینجاست که او تا 2023 با چلسی قرارداد دارد و بارسلونا نمی خواهد برای این انتقال هزینه کند. بارسا منتظر مذاکره مستقیم آلونسو با مدیران چلسی است و باشگاه لندنی در این رابطه حرف آخر را خواهد زد. در صورت ناکامی در جذب آلونسو، بارسا گزینه های دیگر همچون خوزه گایا از والنسیا را بررسی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها