کد خبر : 1825144 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 21:52 | 24.3K بازدید | 12 دیدگاه

توصیه مک‌منمن به لیورپولی‌ها

رویاپردازی نکنید، کاری از جرارد و کوتینیو ساخته نیست

اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است سیتی در هفته پایانی با غلبه بر استون ویلا قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

رویاپردازی نکنید، کاری از جرارد و کوتینیو ساخته نیست

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب لیورپول در حالی به مصاف ساوتهمتون در ورزشگاه سنت مری رفت که یورگن کلوپ تنها دو بازیکن اصلی را در ترکیب قرار داده بود و قرمزها با بازیکنان ذخیره وارد میدان شده بودند. میزبان گل اول را هم زد ولی لیورپول در ادامه توانست با گل های مینامینو و ژوئل ماتیپ، ورق را برگردانده و سرنوشت قهرمانی را به روز آخر بکشاند. در حال حاضر سیتی با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایط کاملا بهتری دارد. سیتی در صورت پیروزی در بازی پایانی خود تحت هر شرایطی قهرمان می شود.

1713327


لیورپول اگر قهرمانی می خواهد، در هفته پایانی باید در زمین خود برابر ولورهمپتون پیروز شود و سیتی در اتحاد موفق به شکست استون ویلا نشود. اگر سیتی به تیم تحت هدایت استیون جرارد ببازد و لیورپول نیز متوقف شود بازهم سیتی قهرمان خواهد شد. تفاضل گل سیتی 72+ است ولی لیورپول 66+.

1713575

 

استیو مک‌منمن ستاره سابق لیورپول در مورد سرنوشت قهرمانی لیگ برتر گفت:« فکر نمی کنم سیتی به استون ویلا ببازد. در شش هفته اخیر بر این اعتقاد بوده ام که سیتی در نهایت قهرمان می شود. واضح است که لیورپول از ژانویه توانسته خود را به سیتی بسیار نزدیک کند ولی همیشه گفته ام که سیتی قهرمان می شود. می دانم که هواداران لیورپول انتظار دارند استیون جرارد و فیلیپ کوتینیو به خاطر سابقه لیورپولی برابر سیتی دست به کار بزرگی بزنند ولی سیتی در ورزشگاه خودش بازی دارد و به اندازه کافی برای کسب یک پیروزی خانگی قدرتمند است. بهتر است هواداران خیلی رویاپردازی نکنند.»

1714276
 

مک‌منمن ادامه داد:« اگر لیورپول در نهایت بتواند فاتح 4 گانه شود، بی تردید، بهترین لیورپول و بهترین تیم انگلیسی تاریخ خواهد شد. صادقانه بگویم که با سه گانه، لیورپول نه بهترین که یکی از بهترین تیم های تاریخ فوتبال انگلیس لقب خواهد گرفت. لیورپول اگر قهرمان لیگ نشود و در عوض چمپیونزلیگ را ببرد، از نظر من بهترین تیم تاریخ باشگاه خواهد بود.» 
 

دیدگاه‌ها