کد خبر : 1825173 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:39 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

شروع متزلزل و پایانی خوش برای تیم پرستاره

پیکان اولین فینالیست جام باشگاه‌های آسیا شد

تیم والیبال پیکان تهران که عنوان پرافتخارترین تیم آسیا را دارد، با شکست تاراز قزاقستان به‌عنوان نخستین فنیالیست جام باشگاه‌های آسیا معرفی شد.

به گزارش ورزش سه، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 امروز با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود. در سومین دیدار این مرحله و در گروه چهار تیم برتر که برای رتبه‌‌های اول تا چهارم با هم بازی می‌کنند، تیم‌های پیکان ایران و تاراز قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند.

1714698

اروین انگاپت، آرمین تشکری، نیمیر عبدالعزیز، حمزه زرینی، سیدمحمد موسوی و سعید معروف بازیکنان شروع کننده برای تیم پیکان در این مسابقه بودند.
پیکانی‌ها در ست نخست این دیدار به نوعی برابر تاراز غافلگیر شدند و نتیجه ست را 36 بر 34 به حریف واگذار کردند که طولانی‌ترین ست از نظر زمان و امتیاز در این رقابت‌ها بود.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در ادامه مسابقات در سه متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند تا به‌عنوان نخستین تیم فینالیست جام بیست‌ودوم باشگاه‌های آسیا معرفی شوند. در ابتدای ست دوم پوریا فیاضی به جای زرینی در شروع مسابقه به میدان آمد.

1714699

دو هزار تماشاگر در سالن 12 هزار نفری آزادی نظاره‌گر تلاش پیکانی‌ها برای شکست حریف بودند و در هر لحظه آنان را در این مسیر همراهی کردند.
از دقایقی دیگر تیم مقاومت شهداب یزد نیز در گروه چهار تیم برتر مسابقات به مصاف سانتوری ژاپن خواهد رفت که برنده این دیدار در دیدار نهایی حریف پیکان تهران خواهد بود.

دیدگاه‌ها