کد خبر : 1825215 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:55 | 68.1K بازدید | 5 دیدگاه

موتور تیم مجیدی خیلی دیر روشن شد

استقلال 0 آلومینیوم0؛ قیچی دوبله علیه جشن در آزادی!

استقلال در دیدار برابر آلومینیوم نتوانست از فرصت میزبانی استفاده کند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال 0 آلومینیوم0؛ قیچی دوبله علیه جشن در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و آلومینیوم در آخرین دیدار هفته بیست و هشتم به تساوی بدون گل رضایت دادند. دیداری که تقریبا تا دقیقه 80 موقعیت چندان مهمی نداشت و در 10 دقیقه پایانی و وقت‌های تلف شده، دو تیم فرصت‌های بسیار خوبی را از دست دادند.

این دیدار یک نیمه نخست بسیار کسل کننده را پشت سر گذاشت. در واقع می‌توان گفت در 45 دقیقه نخست، هیچ موقعیت جدی به روی دروازه‌ها رخ نداد و تنها دو بار صالح حردانی درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اولین فرصت مهم بازی توسط بازیکنان اراکی از دست رفت. روی یک ضدحمله، علی نژاد وارد محوطه جریمه شد و پس از یک سر توپ، عارف غلامی را از روند بازی خارج کرد و با یک شوت محکم، دروازه حسینی را تهدید کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی تا دقیقه 80 موقعیت چندان مهمی نداشت و تمام اتفاقات بازی از این لحظه به بعد رخ داد. ابتدا این اراکی‌ها بودند که جدی‌ترین فرصت بازی را از دست دادند. شوت بازیکن آلومینیوم از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا جدی‌ترین فرصت بازی از دست برود.

بعد از این فرصت بود که استقلالی‌ها موقعیت‌های خود را افزایش دادند و چند فرصت خوب را از دست دادند. در دقیقه 87 بهترین بخت گلزنی آبی‌ها از دست رفت. روی یک پاس در عمق، سلمانی صاحب توپ شد و پس از اینکه با سرتوپی دیدنی محمدزاده را از سر راه برداشت، با پای چپ شوت خود را روانه دروازه کرد که پورحمیدی با واکنشی دیدنی، مانع از گلزنی استقلال شد.

دیگر موقعیت مهم تیم مجیدی به شکل عجیبی از دست رفت. سانتر دیدنی وریا غفوری از سمت راست به روی دروازه به رودی ژستد رسید و ضربه قیچی برگردان این بازیکن به ارسلان مطهری برخورد کرد و به بیرون رفت. شاید اگر مطهری در مسیر توپ نبود، این موقعیت می‌توانست به فرصتی جدی تبدیل شود.

در دقایق پایانی حملات استقلال به روی دروازه آلومینیوم شدت گرفت و در یکی از این فرصت‌ها، شوت فنی و بغل پای وریا غفوری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته بیست و هشتم بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
پنج‌شنبه: 29/02/1401 ؛ ساعت: 21:15 
ورزشگاه: آزادی تهران /  37 هزار تماشاگر 
گروه داوری: جواد رحیم زاده / کمک ها: علی میرزابیگی – حمید نادری ؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: رحیم رحیمی مقدم

1714773

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی
صالح حردانی (46- وریا غفوری)
رافائل سیلوا
عارف غلامی
ابوالفضل جلالی
مهدی مهدی‌پور
سعید مهری (46- سبحان خاقانی)
جعفر سلمانی
کوین یامگا (66- ارسلان مطهری)
امیرحسین حسین‌زاده
آرمان رمضانی (46- رودی ژستد)
سرمربی: فرهاد مجیدی

1714774

ترکیب آلومینیوم اراک:
حسین پورحمیدی
وحید محمدزاده
رامتین سلیمان زاده
امیر نوری
مصطفی احمدی
محمد علی‌نژاد (71- سجاد آقایی)(سینا حاتمی۵+۹۰) 
پوریا آریا کیا
محمدرضا آزادی (71- نیما درودی)
اسماعیل شریفات (71- عباس یحیی بیگی)
امیرمحمد هوشمند
امیرحسین کریمی (58- مهرداد بایرامی)
سرمربی: مهدی رحمتی

کارت زرد:
مصطفی احمدی (65)

حسین پورحمیدی (5+90)

سجاد آقایی (۵+۹۰)


لحظات حساس:
دقیقه 16: شروع مجدد تند و تیز حسینی به یامگا رسید و این بازیکن درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و این بازیکن با یک پاس، حردانی را صاحب موقعیت کرد که مدافع اراکی‌ها توپ را راهی کرنر کرد. در این صحنه حردانی روی زمین افتاد و آبی‌ها معتقد بودند خطای پنالتی رخ داده ولی این‌گونه نبود.

دقیقه 32: ارسال کرنر مهدی‌پور به آرمان رمضانی رسید که ضربه او با برخورد به مدافعین اراکی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 59: روی یک ضد حمله، آلومینیوم صاحب یک موقعیت ایده آل شد. علی‌نژاد پس از اینکه وارد محوطه جریمه شد با یک سر توپ، عارف غلامی را از پیش رو برداشت و ضربه‌اش را به زاویه موافق حسینی زد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

1714772

دقیقه 62: یک ارسال از سمت راست با عبور از بازیکنان به یامگا رسید ولی این بازیکن انتظار رسیدن توپ را نداشت و این موقعیت از دست رفت.
دقیقه 79: ارسال خوب غفوری از سمت راست به ژستد رسید ولی شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 80: جدی‌ترین موقعیت بازی برای اراکی‌ها به دست آمد. شوت بازیکن آلومینیوم بعد از برخورد به مدافعان استقلال به تیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و در نهایت توپ از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 87: جدی‌ترین موقعیت استقلال برای گلزنی توسط سلمانی از دست رفت. روی یک فرار در عمق، سلمانی صاحب موقعیت شد. این بازیکن با یک سر توپ دیدنی، وحید محمدزاده را از پیش رو برداشت اما شوت پای چپ او را پورحمیدی با واکنشی دیدنی مهار کرد.

دقیقه 90: ارسال وریا با ضربه قیپچی برگردان ژستد همراه شد ولی توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 4+90: حملات بی امان و پشت سر هم استقلال به روی دروازه آلومینیوم شدت گرفت. پس از چند رفت و برگشت، توپ به وریا غفوری رسید که شوت فنی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1714842

اتفاق ویژه : این صحنه‌ای بود که استقلال می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما تصادف دو بازیکن و قاطی کردن آنها همه چیز را خراب کرد.لحظه‌ای در لحظات پایانی بازی.
 

* در حاشیه:

* ازدحام هواداران ترافیک سنگینی در مسیر اتوبان‌های ورودی به سمت ورزشگاه به‌وجود آورده بود. این ترافیک باعث دردسر ورود خبرنگاران و عکاسان برای ورود به ورزشگاه شد.

* هواداران استقلال سرمست از قهرمانی زودهنگام تیم‌شان سرود قهرمانی سر دادند.

* روزبه چشمی و محمد دانشگر که به دلیل مصدومیت و محرومیت نتوانستند تیمشان را همراهی کنند، با سایر آبی‌پوشان وارد ورزشگاه شدند.

*‌ اشکان نامداری و محمد نوازی دو مربی استقلالی آلومینیوم نیز از سوی هواداران تیم استقلال تشویق شدند.

* حدود 50 هوادار اراکی پس از ورود به داخل استادیوم آزادی پشت دروازه ضلع شمالی ورزشگاه نشستند و دو پرچم بزرگ مربوط به این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کردند.

* اسماعیل شریفات و سجاد آقایی دو بازیکن تیم آلومینیوم قبل از شروع بازی با بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال خوش و بش گرمی کردند.

* هادی حجازی فر کارگردان و بازیگر سینما به همراه با فرزند خود برای تماشای بازی به ورزشگاه آمد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* زمانی که بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شدند هواداران این تیم به شدت آنها را تشویق کردند که سهم وریا غفوری بیش از همه بود.

* اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم، حسین پورحمیدی دروازه‌بان و محمدرضا آزادی بازیکن این تیم که سابقه حضور در استقلال را دارند به اعضای تیم آبی‌پوشان به روبوسی و خوش و بش پرداختند.

* محمد نوازی مربی آلومینیوم و دیگر بازیکن سابق استقلال نیز مورد استقبال مربیان استقلال قرار گرفت.

* هواداران استقلال به تشویق محمدرضا آزادی که در جام حذفی دو گل به پرسپولیس زده بود، پرداختند.

* حنیف عمران‌زاده بازیکن پیشین استقلال با حضور در ورزشگاه مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

* بازیکنان آلومینیوم پیش از آغاز بازی برای بازیکنان استقلال به دلیل قهرمان شدن‌شان تونل قهرمانی زدند.

* فرهاد مجیدی و دیگر نیمکت‌نشینان استقلال به سمت مهدی رحمتی و دیگر اعضای کادر فنی آلومینیوم رفتند و با آنها خوش و بش کردند.

* هواداران استقلال در چند نوبت علیه یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس شعار سر دادند.

* فرهاد مجیدی که استقلال را پس از سال‌ها به قهرمانی رساند به‌شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شد.

* در حالی‌که بازیکنان دو تیم آماده شروع بازی بودند یکی از پروژکتورهای ورزشگاه خاموش شد.

دیدگاه‌ها