کد خبر : 1825220 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 21:32 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کم‌تجربگی‌مان باعث شد تا دروازه‌مان باز شود؛

حسینی: مجبوریم هزینه سازندگی خودمان را بدهیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست تیمش مقابل فولاد پیرامون گل دریافتی خودروسازان در واپسین لحظات توضیحاتی را ارائه کرد.

حسینی: مجبوریم هزینه سازندگی خودمان را بدهیم

به گزارش "ورزش سه" مجتبی حسینی سرمربی باتجربه پیکان بعد از آن‌که تیمش در دقیقه 90+7 مقابل فولاد خوزستان مغلوب شد و در دیداری خانگی با شکست 2-1 از میدان مسابقه خارج شد، در کنفرانس خبری حاضر شده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

حسینی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: از جمیع جهات بازی بدی نبود؛ تیم ما در نیمه اول کمی سنگین بود و نتوانستیم از بالا پرس کنیم و بازی را در این نیمه زیاد در اختیار حریف قرار دادیم اما موقعیتی به حریف ندادیم.

سرمربی پیکان درباره شرایط تیمش در نیمه دوم گفت: اما ما نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و به گل تساوی هم رسیدیم؛ درباره گل دوم هم که در ثانیه آخر دریافت کردیم، باید بگویم که روی جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان‌مان بود.

مجتبی حسینی با گلایه از فشردگی بازی‌های لیگ توضیح داد: با توجه به نیروهایی که داریم، فشردگی بازی‌ها تیم ما را اذیت می‌کند اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در دو بازی باقی‌مانده، بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و فصل را به خوبی تمام کنیم.

وی افزود: ما یک گل در دقیقه 45 و گل دیگری در دقیقه 100 بازی دریافت کردیم؛ این نشان می‌دهد بازیکنان ما نتوانستند بازی را مدیریت کنند. با این‌حال بازیکنان ما زحمت‌شان را کشیدند و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

حسینی به عملکرد داور مسابقه و تمجیدهای جواد نکونام از کمیل غلامی واکنش نشان داد و گفت: احتمالا چون تیم جواد برده، خوشحال است و از داور تعریف کرده است؛ بررسی داوری وظیفه ما نیست و اگر نفرات تیم بازنده درباره داوری بخواهند صحبت کنند حالت بهانه پیدا می‌کند.

سرمربی پیکان با اشاره به تعویض‌های انجام شده در ترکیب دو تیم و تفاوت مهره‌ای آن‌ها توضیح داد: شما تعویضی‌های فولاد را ببینید؛ خلعتبری در نیمه دوم وارد زمین شد و گره بازی را در ثانیه آخر با پاس فوق‌العاده خود باز کرد.

مجتبی حسینی با اشاره به جوان بودن تیمش گفت: نیروهای حریف نسبت به ما پررنگ‌تر بودند؛ ما مجبوریم هزینه سازندگی خودمان را بدهیم و البته که ناامید نیستیم. ما کارمان را انجام می‌دهیم و به بازیکنان خود ایمان داریم. انشالله در دو بازی باقی‌مانده بتوانیم شرایط را برگردانیم.

دیدگاه‌ها