کد خبر : 1825229 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:10 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ادامه‌دار مهاجم برزیلی؛

کی‌روش گل بزند، قلعه‌نویی امتیاز می‌گیرد!

مهاجم بلندقامت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان توانست با گلزنی خود سهمی در پیروزی شاگردان قلعه‌نویی در خانه داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان هفته بیست و هشتم لیگ برتر را با برتری 2 گله در خانه به پایان برد تا موقعیت شاگردان امیر قلعه‌نویی در رتبه چهارم جدول حفظ شود؛ این پیروزی در شرایطی به دست آمد که مرتضی تبریزی خیلی زود دروازه نفت را نخستین‌بار باز کرد و در ادامه نیمه نخست درخشش مهاجم برزیلی گل‌گهر خیال شاگردان قلعه‌نویی را از پیروزی خانگی آسوده کرد.

کی‌روش استنلی با یک نفوذ عالی به درون محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان، ارسال سعید صادقی را به ضربه‌ای دقیق به تور دروازه نفت دوخت تا زننده گل دوم تیمش در مسابقه امشب باشد.

1714789

مهاجم برزیلی گل‌گهر پیش از مسابقه امشب توانسته بود در دیدار مقابل فجرسپاسی، گل‌گهر و شهرخودرو (2 گل) بزند که با درخشش کی‌روش در این 3 مسابقه تیم سیرجانی به 5 امتیاز ارزشمند رسید و حالا با گلزنی در مسابقه امشب، شاگردان امیر قلعه‌نویی 3 امتیاز شیرین خانگی را به دست آوردند.

گفتنی است که کی‌روش استنلی که در نیم‌فصل به جمع بازیکنان گل‌گهر اضافه شد، نمایشی درخشان را از خود ترکیب تیم گل‌گهر نشان داد و بعد از مرتضی تبریزی و سعید صادقی 6 گله، با 5 گل زده جزو بهترین گلزنان این فصل تیم گل‌گهر سیرجان است.

دیدگاه‌ها