کد خبر : 1825235 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:34 | 30K بازدید | 3 دیدگاه

در نقش کاپیتان، بادیگارد و میانجی

کیانی جان‌برکف؛ قهرمان روز پرآشوب

هافبک مورد اعتماد و محبوب تراکتور نیز علیرغم تمام تلاش‌هایی که داشت نتوانست سکوهای ملتهب را آرام کند.

 کیانی جان‌برکف؛ قهرمان روز پرآشوب

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی کاپیتان باسابقه تراکتور که بعد از دوری کوتاه مدت از این تیم بار دیگر به تبریز بازگشته تا با بازوبند کاپیتانی به خط میانی سرخ‌ها بازگردد، تلاش زیادی در حاشیه دیدار با پرسپولیس داشت تا شرایط را به گونه‌ای آرام کند.

کیانی در تمام طول بازی و بعد از هر اقدام جنجالی سکوها خصوصا در زمان کرنرها که با مانع بزرگی برای ارسال پرسپولیسی‌ها شده بود، در تلاش بود تا جو عجیب شکل گرفته را تغییر دهد، بعد از اقدام داور برای نیمه تمام اعلام کردن بازی نیز در تلاش بود تا خیلی زود هواداران تیمش را به آرامش فرا بخواند و شرایط را برای ادامه مسابقه با توجه به نیاز این تیم به امتیاز این بازی، فراهم سازد. او علیرغم گفتگوی چند باره با هواداران تیمش و حتی جمع کردن بازیکنان تراکتور نزدیک سکوها، کارش بی نتیجه ماند تا در نهایت بازی نیمه تمام بماند.

1714801

کیانی علیرغم نیمه تمام ماندن بازی هم دست از تلاش برنداشت و شاید اقدام قابل توجه و تقدیر او زمانی بود که به سمت سرمربی تیم رقیب در جایگاه ویژه رفت تا او را به سمت رختکن پرسپولیس مشایعت کند.

یحیی گل محمدی که به دلیل محرومیت مجبور بود بازی را از جایگاه ویژه تماشا کند و در بین دو نیمه نیز اتفاقات تلخی علیه او شکل گرفته بود، با توجه به جو سکوها قادر به خروج از منطقه استقرار خود به سمت رختکن نبود و دقایق زیادی را منتظر مانده بود. در نهایت با کمک یگان ویژه و مشایعات مهدی کیانی که از روی سکوها به سمت جایگاه ویژه رفته بود، موفق شد هر چند سخت اما راهی رختکن تیمش شود.

تماشاگران خشمگین تراکتور البته غلیرغم حضور کاپیتان محبوب خود، باز هم به اقدامات زشت خود برای پرتاب بطری و سنگ و البته فحاشی ادامه دادند، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که حتی یگان ویژه هم برای رهایی از این شرایط دست به دامن کاپیتان تراکتور شده و با صدا کردن چند باره کیانی، خواهان این بودند تا او با مشایعت یحیی گل محمدی، شرایط را برای خروج سرمربی پرسپولیس از این منطقه فراهم سازد.

دیدگاه‌ها