کد خبر : 1825238 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:38 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلم به حال این بچه ها سوخت

مهاجری: امروز فرق خودمان و گل گهر را فهمیدم

سرمربی نفت مسجدسلیمان که از امکانات تیمش ناراضی است می گوید باید برای بقا در لیگ ریکاوری روحی و جسمی شوند.

مهاجری: امروز فرق خودمان و گل گهر را فهمیدم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در کنفرانس خبری بعد از دیدار با گل‌گهر گفت: در ابتدا به تیم گل گهر بابت پیروزی تبریک و بعد به بچه‌های خودم خسته نباشید جانانه می گویم. ما امروز  خوب نبودیم و شکی در آن نیست ولی باید دست تک تک بچه ها را بوسید. نمی خواهم بهانه بیاورم اما شرایط ریکاوری در مسجد سلیمان خوب نیست. من امروز فرق امکانات دو تیم را فهمیدم و اگر غیر از این می شد باید تعجب می کردیم، چون مسئولین استان کرمان زحمت کشیدند و یک استادیوم خوب ساختند. ما باید خودمان را بالا بکشیم و مسجد سلیمان باید خودش را در حد و اندازه های گل گهر، مس رفسنجان و سپاهان بالا بیاورد چون ما داریم با این تیم ها جدال می کنیم. دلم به حال بچه های خودمان سوخت. یک گل بر حسب اتفاق در دقیقه یک دریافت کردیم و برگشتن به بازی خیلی سخت شد. با توجه به شرایط فیزیکی بچه ها کل برنامه ریزی بهم ریخت و خستگی باعث شد بچه ها نتوانند در ادامه به بازی برگردند و فوتبالی که در ۴ هفته اخیر ارائه دادیم را نتوانستیم امروز به نمایش بگذاریم. خستگی عدم تمرکز و گل نا بهنگام که خوردیم باعث شد شکست بخوریم. این باخت چیزی از ارزش های بچه ها ما کم نخواهد کرد.
وی ادامه داد: شرایط سختی داشتیم‌ دو بازی داریم و به جدول  بر می گردیم، تمام تلاشمان را می کنیم سهمیه خوزستان و نفت مسجدسلیمان را در لیگ نگه داریم. وقتی به روز های آخر می رسی تیم هایی می توانند از خط پایان رد شوند که هم برنامه ریزی خوبی  و هم اینکه امکانات و سخت افزار برای بازی هر پنج روز یکبار را داشته باشند. ما با اتوبوس باید یک مسافتی را طی می کردیم و بچه ها از خوابگاه به هتل رفتند، این چیز ها اذیت می کند.
مهاجری یادآور شد: الان فرصت این حرف ها نیست باید ریکاوری ذهنی و جسمی بکنیم و مقابل صنعت نفت آبادان که تیمی شایسته است امتیاز کامل را کسب و خیالمان را برای ماندن راحت کنیم.

دیدگاه‌ها