کد خبر : 1825251 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:38 | 83.1K بازدید | 12 دیدگاه

در نقش محمد صلاح در ورزشگاه داکار

عالیشاه و عصبانیت باورنکردنی به سبک شاهرودی

بعد از چند بار تلاش برای زدن کرنر و فاصله گرفتن از نقطه کرنر سمت چپ حمله پرسپولیس، امید عالیشاه یک‌تنه علیه هواداران یک جایگاه ورزشگاه ایستاد!

عالیشاه و عصبانیت باورنکردنی به سبک شاهرودی

به گزارش "ورزش سه"، این یک واکنش عجیب از بازیکنی بود که هواداران فوتبال در تبریز دل خوشی از وی ندارند و مشخص بود که این بازی برای او حاوی دردسرهایی خواهد بود. اما امید عالیشاه در یک دقیقه جنجالی کارهایی کرد که جو متشنج ورزشگاه یادگار امام به نقطه جوش برسد.

او که برای ارسال کرنر از جناح چپ چند باری خود را به نقطه کرنر رسانده بود، مدام با سنگ‌هایی که از طرف هواداران پرتاب می‌شد از آن منطقه فاصله گرفت. در این بین مهدی کیانی به‌عنوان کاپیتان مورداعتماد هواداران تراکتور و ساغلام چند باری خود را به آن نقطه رسانده و از هواداران درخواست خویشتن‌داری کردند.

1714826

اما بعد از تکرار چند باره بارش سنگ، امید عالیشاه ناگهان خشمگین و عصبانی شد و به سمت پرتاب کنندگان سنگ، واکنش مستقیم نشان داد. او که صورتش هم لحظاتی مثل محمد صلاح در بازی حساس مصر و سنگال در داکار با لیزرها پوشانده شده بود، چند باری سنگ ریزه‌هایی که در دست خود داشت به سمت زمین و سپس به سمت تابلوهای تبلیغاتی و خط دروازه پرتاب کرد تا به این شکل ناراحتی خود را از رفتار تماشاگران نشان دهد.

این اتفاق ما را به یاد یکی از صحنه‌های عجیب و غریب فوتبال ایران در سال‌های گذشته انداخت، زمانی که رضا شاهرودی، چپ پای اسبق پرسپولیسی‌ها که مربی تیمی در یزد بود؛ در واکنش به سنگ پرانی تیم مقابل، یکی از سنگ‌ها را از زمین برداشت و به سمت آنها پرتاب کرد. البته عالیشاه این کار را به‌صورت نمادین انجام داد و اقدام به مقابله به مثل نکرد. نکته دیگر اینکه رامین رضاییان در این لحظات از عالیشاه می‌خواست که به‌جای فرار از باران سنگ، کرنر را بزند که در نهایت خودش به آن سمت از زمین آمد و کرنر را نواخت. اما از بد حادثه این خود رامین بود که اینبار در لحظه ارسال کرنر و در زاویه مخالف مورد حمله هواداران تراکتور قرار گرفت تا مشخص شود امروز هیچ رحم و بخششی از سوی آنها در کار نیست!

1714824
1714825
1714831
در بازی جنجالی نیس و مارسی در لیگ فرانسه دیمیتری پایه ستاره مارسی با خشم به سمت هواداران حریف بطری پرتاب کرد .

دیدگاه‌ها