کد خبر : 1825261 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 00:15 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

به منصوریان تبریک می‌گویم؛

ربیعی: برای بازی استقلال باید خوب ریکاوری کنیم

سرمربی مس رفسنجان ضمن تبریک به منصوریان بابت تیمی که ساخته می‌گوید تیمش شرایط سختی را در آب و هوای آبادان سپری کرده و باید برای بازی استقلال ریکاوری خوبی داشته باشند.

ربیعی: برای بازی استقلال باید خوب ریکاوری کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی پس از پیروزی دلچسب تیمش مقابل نفت آبادان در صحبت‌های ابتدایی خود گفت: بابت غیبت دیروزم در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم ساعت 10:30 شب رسیدیم. به تیم نفت آبادان و منصوریان خسته نباشید می‌گویم و یک خدا قوت و خسته نباشید جانانه به بازیکنان خودم می‌گویم که در چنین شرایط آب و هوایی انرژی زیادی گذاشتند.

ربیعی در خصوص جریان بازی بیان کرد: در نیمه اول یکی دو موقعیت داشتیم اما در ابتدای نیمه دوم نفت بهتر بازی کرد ولی بعد ما با تغییر سیستم به بازی مسلط شدیم و به گل هم رسیدیم. در اواخر مسابقه هم نفت آبادان به ما فشار آورد اما روی ضد حمله به گل رسیدیم. نفت آبادان هم تیم خوبی دارد و منصوریان از جوانان خوبی استفاده می کند.

ربیعی افزود: کیفیت بازی هم خوب بود. در نیمه دوم در یک سوم میانی اشتباه‌های مکرری داشتیم با جابه جایی هایی که انجام  دادیم به بازی مسلط شدیم. دو توپ خطرناک زدند که دروازه‌بان ما گرفت. به منصوریان تبریک می گویم. به نتیجه کاری ندارم، او تیم خوب و جوانان خوبی هم دارد.

سرمربی مس رفسنجان در پایان گفت: خوشحالم که بردیم. دو رقیب هستیم که در بالای جدول رقابت می‌کنیم. فولاد و گل گهر که هر دو قبل از ما بازی داشتند و برده بودند و ممکن بود روی ذهن بازیکنان ما تاثیرگذار باشند. به هر حال جنگ میانه جدول از چهارم تا ششم وجود دارد و سعی می کنیم در دو بازی آخر با تمام انرژی بازی کنیم. هفته آینده باید با استقلال بازی کنیم در بازی امروز خیلی مستهلک شدیم بازیکنان ما آب زیادی از بدنشان رفته است و باید ریکاوری خوبی انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها