کد خبر : 1825266 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 00:33 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

آشتی‌کنان سه امتیازی با وساطت ربیعی (عکس)

مدیر رسانه مس رفسنجان می‌گوید دعوای میان منشا و حسینی به دلیل فشار بازی و شرایط آب و هوایی گرم آبادان بوده و آنها پس از برخورد ربیعی آشتی کرده‌اند.

آشتی‌کنان سه امتیازی با وساطت ربیعی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حواشی مهم هفته بیست و هشتم درگیری سید مهدی حسینی و گادوین منشا دو بازیکن مس رفسنجان در ورزشگاه تختی آبادان بود. اتفاقی که تعجب تماشاگران این بازی را در پی داشت و در ادامه محمد ربیعی شخصا برای آرام کردن شاگردانش اقدام کرد. در همین زمینه با بهنام مددی، مدیر رسانه مس گفت‌وگو کردیم که آن را می‌خوانید:

*در خصوص درگیری بین حسینی و منشا صحبت کنید.
توپی بود که مهدی  حسینی به آن ضربه زد و منشا احساس کرد در موقعیت بهتری قرار دارد و یک درگیر لفظی ساده پیش آمد. همان جا آقای ربیعی با فائزالرشیدی صحبت کرد تا چند دقیقه بازی را از جریان بیندازد. این اتفاق افتاد و موضوع را آقای ربیعی به آقای منصوریان توضیح داد تا فکر نکنند می‌خواهیم بازی را بخوابانیم یا وقت تلف کنیم؛ این دو بازیکن را به لب خط کشید و در همان جا ماجرا را حل کرد. بین دو نیمه آقای ربیعی آن‌ها را به شدت توبیخ کرد و برخورد سختی با این بازیکنان داشت. اتفاقی طبیعی بود که افتاد و در آخر بازی رفع شد. مهدی و منشا رفیق‌های خوبی برای هم هستند.

1714848

*درگیری آنچنان هم ساده‌ و لفظی نبود؛ منشا با سر به صورت حسینی ضربه زد و حسینی با دست او را هل داد.
بله از همان صحنه آغاز شد و در ادامه با هم درگیر شدند اما موضوع پیچیده‌ای نبود و به خاطر توپی این اتفاق افتاد که منشا فکر می‌کرد مهدی می‌تواند به او پاس دهد. آن دو نفر دوست‌های خوبی هستند و در تیم ما فضای رفاقتی بسیار خوبی وجود دارد. این اتفاق به دلیل فشار مسابقه و شرایط آب و هوایی گرم آبادان افتاد. خداراشکر که این بازی با برد تمام شد. من عکس این دو نفر را که بعد از بازی  کنار هم نشستند را در اختیار شما قرار خواهم داد.

*گادوین منشا توانست گل بزند و قفل بازی برای شما باز شد. به نظر شما با این اتفاق در بازی‌های بعدی حضور دارند یا این دو بازیکن توبیخ خواهند شد؟
این موضوعات مسائل فنی هستند که سرمربی باید در خصوص آن‌ها نظر دهد اما این درگیری مشکلی بود که در همان بازی حل شد و اتفاقی می‌افتد که سرمربی تیم صلاح ببیند. اما مشکلی نیست و آنها آشتی کرده‌اند.

1714846
1714882

محمد ربیعی با کنار کشیدن منشا و حسینی برای آشتی آنها میانجی‌گری کرد و در نهایت منشا با گل فوق العاده‌اش گره بازی را برای مسی‌ها باز کرد.

 

دیدگاه‌ها