کد خبر : 1825271 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 01:02 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تا چه زمانی در سپاهان می‌ماند؟

تکلیف محرم بعد از پایان لیگ مشخص می‌شود

سرمربی سپاهان در پخش پایانی صحبت‌هایش در نشست خبری پس از بازی با شهر خودرو شرایط همکاری‌اش با سپاهان را تشریح کرد.

تکلیف محرم بعد از پایان لیگ مشخص می‌شود

به گزارش «ورزش سه» محرم که مثل همیشه با آرامش به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد، این بار با پرسش‌هایی در خصوص ادامه همکاری‌اش با سپاهان مواجه شد.
نویدکیا در خصوص اینکه در گفت‌وگویی هواداران را به ادامه همکاری با سپاهان امیدوار کرده بود اما در نشست خبری پیش از بازی امروز گفت پس از پایان فصل تصمیم گیری خواهد کرد عنوان کرد: من آن زمان هم منظورم همین بود و الان هم منظورم همین است؛ وقتی از بازی های آسیایی برگشتیم گفتم شش بازی تمام می‌شود و بعد باید در باشگاه با مجموعه هیئت مدیره درباره همه چیز صحبت کنیم و ببینیم روند تیم در دو سال چطور بوده و به کجا آمدیم و چه آینده ای باید برای تیم ترسیم کنیم، آن زمان درباره اینکه من چقدر توانستم به تیم کمک کنم صحبت کنیم چون  درست است این تیم را خیلی دوست دارم اما اینطور نیست که فکر کنید به هر قیمتی می‌خواهم اینجا بمانم. من دلم می‌خواست تا زمانی که می‌توانم به تیم کمک کنم باشم و کماکان سر حرفم هستم. دو بازی دیگر داریم و این را به بچه‌های تیم هم گفتم و درباره اینکه می‌مانم یا نه صحبت کردیم. در این مدت دو جلسه هم با هیئت مدیره داشتیم و مفصل درباره آینده و خیلی مسائل صحبت کردیم اما به آنها و بچه ها و رسانه ها گفته‌ام باید یکی یکی بازی ها را جلو برویم و لیگ‌ تمام شود و در مورد آینده راحت تر تصمیم بگیریم. هنوز هم سر حرفم هستم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه قرارداد ۹ بازیکن تیم در پایان فصل به پایان می‌رسد و این در حالی است که فصل قبل او و ساکت در آرامش کار را پیش برده‌اند گفت: الان هم همان است. ما‌ کارمان را انجام می‌دهیم و من حتی با چند تا از بازیکنان صحبت کرده‌ام. چه من باشم و چه نباشم باشگاه مسیرش را رو به جلو پیش می‌رود. با بچه ها صحبت‌های ابتدایی را کردیم. من همیشه اعتقادم بر این بود که باید ثبات وجود داشته باشد و برای همین هم کارمان را با آرامش انجام می‌دهیم. به بچه ها هم گفته‌ام هر کسی اول باید اینجا را دوست داشته باشد؛ دوست داشتند قدم‌شان به چشم، نخواستند هم انشاالله موفق باشند.

دیدگاه‌ها