کد خبر : 1825273 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 01:06 | 37.4K بازدید | 2 دیدگاه

تلاش نافرجام دو مهاجم استقلال

بدموقع‌ترین قیچی سال مانع از گلزنی ژستد

شاید اگر ارسلان مطهری در مسیر قیچی برگردان رودی ژستد قرار نمی گرفت، دروازه پورحمیدی باز می شد.

به گزارش "ورزش سه"، سمت راست استقلال که با ورود وریا به میدان جان تازه ای گرفته بود، شکل دهنده بخش عمده ای از حملات تیم مجیدی بود. آبی پوشان می توانستند در یکی از صحنه ها و روی ارسال دقیق کاپیتانشان به گل برسند ولی با بدشانسی این اتفاق رخ نداد.

فرهاد که برای رسیدن به گل پیروزی بی تاب بود، عناصر تهاجمی تیمش را تغییر داد و ارسلان در کنار ژستد به خط آتش آبی ها اضافه شدند و رمضانی از زمین بازی بیرون رفت تا بلکه بدین صورت خط حمله استقلال بتواند دروازه حریف را باز کند.

1714869

البته روی یکی از این حملات نیز آنها تا مرز باز کردن دروازه اراکی ها پیش رفتند. سانتر دیدنی غفوری از سمت راست به روی دروازه در حالی به دو مهاجم استقلال رسید که هیچ کدام از مدافعین آلومینیوم برای آنها ایجاد مزاحمت نکرده بودند.

با وجود آزاد بودن ژستد و مطهری، اما تلاش این دو بازیکن باعث هدر رفتن سانتر دیدنی غفوری شد. در حالیکه ژستد برای زدن ضربه قیچی برگردان به هوا برخاسته بود، مطهری نیز در اقدامی مشابه برای زدن توپ گارد زدن یک ضربه برگردان به خود گرفت که برخورد دو بازیکن باعث از دست رفتن یک موقعیت فوق العاده شد.

در واقع ژستد توانست پیش از مطهری ضربه اش را به سمت دروازه بزند ولی توپ در بین راه به ارسلان برخورد کرد و به بیرون رفت. قیچی در قیچی بازیکنان استقلال عامل اصلی از دست رفتن این فرصت خوب شد تا آبی ها در باز کردن دروازه حریف ناکام باشند.

1714868

دیدگاه‌ها