کد خبر : 1825318 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:03 | 23K بازدید | 9 دیدگاه

تاکید اسکوچیچ به کریم باقری؛ یا تیم ملی یا پرسپولیس

سرمربی تیم ملی به کریم باقری اعلام کرده که از بین این تیم و پرسپولیس یکی را برای مربیگری انتخاب کند.

تاکید اسکوچیچ به کریم باقری؛ یا تیم ملی یا پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، کریم باقری از مدت‌ها قبل به صورت همزمان در کادرفنی تیم ملی و پرسپولیس حضور داشت. حالا با نزدیک شدن به اردوی آینده تیم ملی مساله انتخاب بین یکی از این دوتیم برای کریم باقری پیش آمده است.
از مدتی قبل این موضوع در رسانه‌ها مطرح شده و حالا امروز حمید استیلی اعلام کرد که دراگان اسکوچیچ از باقری خواسته از بین تیم ملی یا پرسپولیس یکی را انتخاب کند. این مساله برای مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس و تیم ملی نیز وجود دارد.
استیلی در این خصوص گفت: «طبق صحبتی که با سرمربی تیم داشتیم، از من خواست به باقری و خانبان بگویم از بین تیم ملی و پرسپولیس یک تیم را انتخاب کنند. بازی‌های حساسی پیش رو داریم و باید زمان بیشتری به تیم ملی اختصاص بدهیم. مربیان باید در اختیار کادرفنی باشند.»
او افزود: « من با باقری و خانبان صحبت کردم و قرار شد پس از بازگشت از تبریز صحبت کنیم. امیدوارم موضوع حل شود. حوزه انتخاب کادرفنی برعهده سرمربی است. به تازگی با مهرداد خانبان آشنا شده‌ام اما دوستی ام با کریم باقری دیرینه است. با هم برادر و رفیق هستیم. اگر دست من باشد دوست دارم تا پایان کار در کنار ما باشد اما این موضوع در حوزه اختیارات سرمربی تیم ملی است. او انتخاب می‌کند چه نفراتی کنار تیم ملی باشند.»

دیدگاه‌ها