کد خبر : 1825336 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:10 | 136.1K بازدید | 29 دیدگاه

اولین واکنش عالیشاه به لحظات جنجالی بازی تراکتور

امید عالیشاه با انتشار یک پست در اینستاگرام به اتفاقات ورزشگاه یادگار تبریز واکنش نشان داد.

اولین واکنش عالیشاه به لحظات جنجالی بازی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه روز گذشته با بازوبند پرسپولیس، جلوتر از سایر هم‌تیمی‌هایش به میدان رفت اما نه تنها استقبال خوبی از عالیشاه نشد بلکه با پرتاب مداوم سنگ به سوی او، هافبک پرسپولیس نیز از کوره در رفت. این بازیکن که زمانی برای خدمت سربازی پیراهن تراکتور را پوشیده بود یکی از عصبانی‌ترین چهره‌ها را در جو پرالتهاب تبریز داشت.

عالیشاه حالا با گذشت بیست ساعت از این روز عجیب با انتشار متنی در اینستاگرام در مورد اتفاقات رخ داده نوشت؛ او واکنش نشان دادن مقابل تماشاگرنماها را حق خود دانست. کاپیتان پرسپولیس کپشن خود را اینطور شروع کرد: "«مظلومی که حق خود را پس نگیرد، ظالم است»؛ و باز هم برگی سیاه و نخواندنی از تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. انگار نمی‌خواهیم از اتفاقات گذشته درس بگیریم، انگار همین دیروز بود سربازی به خاطر ندانم کاری عده ای، بینایی خود را از دست داد!! ظالم بودم اگر در رخت مقدس و پرمسئولیت کاپیتان تیم بزرگ پرسپولیس مقابل رفتارهای زشت عده ای تماشاگرنما ایستادگی نکنم.

 

1715017

 

رفتارهای ناشایست و خجالت آوری که چند دقیقه قبل از بازی شروع شد و ادامه داشت!!
ما را چه شد که اینگونه بی پروا سنگ لجاجت را بر سر فرزندان همین آب و خاک باران می کنیم؟ آیا حاضرید با فرزند عزیزتان به ورزشگاه بیایید و این صحنه ها را ببیند؟ آیا حاضرید در کنار خانواده محترمتان، این فضا را از رسانه ها ببینید؟ این چمن فوتبال است یا میدان بازی با جان انسان ها؟

نکند یادمان رفته مادری چشم به راه، با قرآن همیشه در دستانش،دعاگوی فرزندش است و‌ پدری با حال آشفته، ایستاده و‌ نگران وقایع بازی را دنبال می کند، کاش بدانید دیروز چه به حال پدر و مادرمان آمد! کاش اینها را بدانیم!!!!

واقعا نمی‌دانم گناه پرسپولیس چیست که بعد از ۵ قهرمانی متوالی، باید با سنگ بی مهری و ناسزا پذیرایی شود، این رسم مهمان نوازی ماست؟ متاسفانه این بدعت نابخشودنی دستمایه عقده گشایی و قومیت گرایی شده و در این روزها مردم وطنم را از لذت بردن از این اندک دلخوشی محروم کرده. فوتبال زیباست؛ لطفا به جای زشتی 
از زیبایی ها لذت ببریم. ارادتمند مردم ایران
امید عالیشاه."

 

1715018

دیدگاه‌ها