کد خبر : 1825381 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 22:25 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

کوتینیو: قهرمانی لیورپول نه! برای برد ویلا بازی می‌کنم

فیلیپه کوتینیو، ستاره استون ویلا، می‌گوید تنها برای پیروزی تیمش برابر منچسترسیتی تلاش می‌کند.

کوتینیو: قهرمانی لیورپول نه! برای برد ویلا بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. 
این بازی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که سیتیزن‌ها تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند. 
عدم پیروزی در این بازی می‌تواند دفاع آنها از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر را با پیروزی لیورپول در بازی همزمان به خطر بیاندازد و حضور استیون جرارد و کوتینیو در استون ویلا بیش از پیش به حساسیت این بازی اضافه کرده است.
این بازیکن برزیلی در آستانه این دیدار حساس به دیلی میل گفت:« بازی بسیار خوبی در پیش داریم اما می‌خواهیم کار در این فصل را برابر باشگاهی بزرگ به پایان ببریم. همین. ما همیشه می‌خواهیم پیشرفت کنیم، بهتر باشیم و در بهترین رده ممکن که در حد توان ماست فصل را به پایان برسانیم.»

 

1696416


او در پاسخ به این سوال که آیا این بازی و نقشی که در کورس قهرمانی دارد برای او مهم است اظهار داشت:« من فقط به باشگاه جدیدم فکر می‌کنم و فقط ویلا برای من اهمیت دارد. من می‌خواهم برای آنها خوب بازی کنم. پیام‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی از هواداران لیورپول دریافت کردم اما زیاد به آنها نگاه نکردم. تمرکز من تنها روی بازی‌ خودمان است.»
کوتینیو با اشاره به جایگاه باشگاه منچسترسیتی اضافه کرد:« سیتی یکی از بهترین تیم‌های دنیا است. بازی برابر آنها همیشه دشوار است. با این حال، ما پیش از این نیز بازی خوبی برابر آنها ارائه کردیم و توانستیم در طول بازی پا به پای این تیم رقابت کنیم. این کاری است که این بار هم انجام خواهیم داد و می‌خواهیم به رقابت در سطحی مشابه بپردازیم.»

دیدگاه‌ها