کد خبر : 1825382 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 22:26 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

باشگاه دسته سومی اوسنابروک:

فرایبورگ باید قهرمان جام حذفی آلمان شود!

باشگاه دسته سومی اوسنابروک با انتشار نامه‌ای سرگشاده ضمن انتقاد شدید از لایپزیش، ابراز امیدواری کرد که فرایبورگ قهرمان جام حذفی آلمان شود.

فرایبورگ باید قهرمان جام حذفی آلمان شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم اوسنابروک در دور دوم رقابت‌های جام حذفی این فصل حریف فرایبورگ بود و در ضربات پنالتی با نتیجه 2-3 شکست خورد. 
با این حال این تیم دسته سومی حالا برای رقیبش در دیدار فینال برابر لایپزیش آرزوی موفقیت کرده و نامه شدیدالحنی را علیه لایپزیش منتشر کرده است. 
در بخشی از این نامه آمده:« ساختار به کار گرفته شده در این باشگاه درباره ایده فوتبال در تضاد با باورهای بسیاری از مردم است. همکاری در این ساختار در حداقلی‌ترین شیوه ممکن است. مسئله حذف کامل منافع تجاری و تبلیغاتی نیست اما جنبه سرگرم کننده فوتبال و موقعیت‌های برابر برای رقابت نیز نباید به صورت کامل نادیده گرفته شود. 
آنها همچنین با اشاره به حمایت مالی‌ای که از لایپزیش صورت گرفته اضافه کردند:« دستاوردهای ورزشی لایپزیش قابل ستایش هستند اما بحث آنها از شرایط ساختار این باشگاه جدا است. با این حال این موفقیت‌ها به خاطر پول زیادی که از سوی گروه ردبول به این تیم تزریق شده به دست آمده است. پس موفقیت آنها فقط به خاطر تلاش مداوم و درستی نیست که به کار گرفته‌اند، برعکس اتفاقی که همیشه در فرایبورگ رخ داده است.»
مدیران این باشگاه درباره دستمزدهای بازیکنان این تیم در این نامه نوشتند:« بعضی از بازیکنان این تیم از دسته دوم و سوم با آنها بودند اما پول بسیاری دریافت کردند که پیش از این جایی در فوتبال نداشت اما از سوی این شرکت به این تیم تزریق شده تا از فوتبال به عنوان بستری برای برند ردبول استفاده کند.»
مایکل ولینگ، مدیر این باشگاه، به همراه هوخلر الیکسمان، رییس این باشگاه، همچنین باور دارند تجارت در این روزها برای هر باشگاهی مهم است اما باید در اولویت دوم هر باشگاهی باشد که در رقابتی ورزشی شرکت دارد. 
در پایان این نامه آمده است:« ما صمیمانه آرزو می‌کنیم که فرایبورگ در دیدار فینال جام حذفی پیروز شود و اگر تیم لایپزیش هم برنده شود، ما به آنها به خاطر این دستاورد ورزشی تبریک خواهیم گفت.»

دیدگاه‌ها