کد خبر : 1825406 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:00 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت جدید به یک کشتی‌گیر با غیبت ساروی

نگاهی به ترکیب کشتی فرنگی اعزامی به قزاقستان

لیست اعزامی بنا به مسابقات بین‌المللی قزاقستان این فرصت را به برخی کشتی‌گیران داده تا خود را محک بزنند.

نگاهی به ترکیب کشتی فرنگی اعزامی به قزاقستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تورنمنت رنکینگ‌دار قزاقستان قرار است روزهای 12 تا 15 خرداد برگزار شود که کشتی‌گیران آزاد و فرنگی کشورمان در این رویداد بین‌المللی شرکت خواهند داشت. لیست اعزامی محمد بنا در حالی برای این مسابقات اعلام شده که تغییراتی در برخی از اوزان دیده می‌شود. 

محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک و جهان که در وزن 67 کیلوگرم موفق به کسب عنوان شده در مسابقات بین‌المللی قزاقستان در وزنی جدید روی تشک خواهد رفت. وی در وزن 72 کیلوگرم با حریفان خود سرشاخ می‌شود. البته گرایی در این وزن هم قبلا رقابت کرده و عناوینی را نیز کسب کرده است. وی آخرین بار در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2019 در این وزن کشتی گرفت که به مدال طلا رسید. مدال طلای زیر 23 سال جهان از دیگر مدال‌های این فرنگی‌کار شیرازی است.

همچنین محمد بنا تغییر دیگری را در وزن 77 کیلوگرم داده است به این شکل که در این وزن محمدعلی گرایی به تورنمنت قزاقستان اعزام نخواهد شد و در مقابل محمدرضا مختاری که به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا برگشته و مدال طلا را کسب کرده به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد. 

به دلیل برگزاری مسابقات قزاقستان سر وزن قانونی، در وزن 97 کیلوگرم نیز محمدهادی ساروی غایب خواهد بود و مهدی فلاح در این وزن نماینده کشورمان خواهد بود. این کشتی‌گیر مدال نقره جام دانکلوف و نیکولای پتروف را در کارنامه دارد. این کشتی‌گیر سال گذشته در اعتراض به عدم برگزاری انتخابی در وزن 97 کیلوگرم برای شرکت در مسابقات جهانی نروژ، اردوی تیم ملی را ترک کرده بود و حالا به نظر می‌رسد وضعیت ساروی این فرصت را به فلاح داده تا خود را به بنا نشان دهد.

اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: پویا دادمرز

60 کیلوگرم: علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور

63 کیلوگرم: میثم دلخانی

72 کیلوگرم: محمدرضا گرایی

77 کیلوگرم: محمدرضا مختاری

82 کیلوگرم: پژمان پشتام

87 کیلوگرم: رامین طاهری و علی شریفی

97 کیلوگرم: مهدی فلاح

130 کیلوگرم علی‌اکبر یوسفی و امین میرزازاده 

دیدگاه‌ها