کد خبر : 1825427 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:34 | 56.4K بازدید | 14 دیدگاه

24 ساعت تا تصمیم نهایی فوق ستاره

شب سرنوشت‌ساز پاریس؛ اپرای آخر امباپه

داستان کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، با این تیم و البته با رئال مادرید هنوز به ایستگاه نهایی نرسیده است.

شب سرنوشت‌ساز پاریس؛ اپرای آخر امباپه

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برابر متز برای پاری سن ژرمن در واقع یک بازی تشریفاتی است، چرا که قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ فرانسه پیش از این مسجل شده و تیم حریف نیز در خطر سقوط قرار ندارد. 
با این حال، این بازی در پارک دو پرنس اهمیت خاصی برای هواداران پی اس جی و البته مدیران این باشگاه دارد چون قرار است درخواستی از کیلیان امباپه مطرح شود. تماشاگران حاضر روی سکوها قرار است از این بازیکن بخواهند که پیشنهاد تمدید قراردادی را که از سوی ناصر الخلیفی مطرح شده، بپذیرند.
این در حالی است که هنوز حضور این ستاره فرانسوی در این بازی قطعی نیست. او روز گذشته پس از چند روز تمرین انفرادی، بار دیگر به تمرینات گروهی بازگشت اما هنوز به صددرصد آمادگی برنگشته و ممکن است در این بازی در ترکیب اصلی قرار نداشته باشد. 
با این حال جام قهرمانی در پایان این دیدار به تیم قهرمان اهدا خواهد شد و امباپه هم جایزه بهترین گلزن و بهترین پاسور این فصل را دریافت می‌کند. 

1715170


از سوی دیگر سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن نیز اعلام کرده که قرار است در مراسمی ویژه به امباپه در کنار مارکو وراتی و مارکینیوش ادای احترام شود و شاید او حتی فرصت صحبت با هواداران پی اس جی از پشت میکروفون را هم پیدا کند. 
پی اس جی و هواداران این تیم دیگر نمی‌خواهند بیشتر از این صبر کنند. این بازیکن قرار است روز یکشنبه با حضور در استودیوی تله‌فوت تصمیم نهایی‌اش را برای جدایی یا عدم جدایی از این باشگاه فرانسوی اعلام کند. 
هنوز هیچکس از تصمیم نهایی او باخبر نیست و حتی مائوریسیو پوچتینو نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی به این موضوع اذعان کرده و گفت که چیزی از آینده بازیکن تیمش نمی‌داند. هرچند آینده خود این سرمربی آرژانتینی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 
تنها چیزی که با قطعیت می‌توان درباره آن صحبت کرد این است که کیلیان امباپه دو پیشنهاد از رئال مادرید و پی اس جی دریافت کرده و حالا همه چیز به تصمیم خودش برای انتخاب بین این دو تیم بستگی دارد. 
این موضوعی است که فایزه العماری، مادر امباپه، نیز تایید کرده و مدعی شده که پیشنهادهایی که از سوی این دو باشگاه برای جذب او ارائه شده تقریبا یکسان است و تفاوت بسیاری ندارد. حتی آنها نیز در انتظار این هستند که ببینند این بازیکن کدام تیم را به دیگری ترجیح می‌دهد. 
به نظر می‌رسد که تصمیم امباپه برای فصل آینده شباهت زیادی به بورس پیدا کرده است. روز گذشته رسانه‌های پاریسی اعلام کردند که سهام پی اس جی بالا رفته و مدیران این باشگاه توانسته‌اند نظر مثبت او را جلب کنند. 

1715171

آنها معتقد بودند که این بازیکن علیرغم توافق با رئال مادرید و علاقه‌ای که به حضور در سانتیاگو برنابئو دارد، در حال بررسی دقیق پیشنهاد پی اس جی است و احتمال دارد که به حضورش در این تیم در فصل آینده ادامه دهد. 
مدیران پی اس جی ابتدای هفته گذشته جلساتی را با این بازیکن برگزار کردند اما هیچ اطلاعاتی از این مذاکرات منتشر نشد. از مدت‌ها پیش گفته می‌شد که شانس آنها برای جلب نظر امباپه زیاد نیست اما آنها امیدشان را حفظ کردند. 
در این میان رئال مادرید نیز تصمیم گرفته که بدون هیچ اظهارنظری صرفا در انتظار پاسخ نهایی این ستاره فرانسوی باشد. آنها در ابتدا بسیار خوش‌بین بودند اما حالا شرایط تغییر کرده و آنها اطمینان خاطر قبلی از حضور امباپه در این تیم را ندارند. 
به نظر می‌رسد که اتفاقاتی که قرار است در بازی امشب پاری سن ژرمن برابر متز رخ دهد، اهمیت بسیار زیادی در تعیین سرنوشت نهایی کیلیان امباپه و رنگ پیراهنی که او در فصل آینده به تن خواهد داشت ایفا می‌کند.

دیدگاه‌ها