کد خبر : 1825433 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:49 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال؛

دیدار دوستانه ایران-کانادا لغو نخواهد شد

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال شایعات پیرامون لغو دیدار دوستانه ایران-کانادا را رد کرد.

دیدار دوستانه ایران-کانادا لغو نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه" در روزهای گذشته و بعد از امضای تفاهم‌نامه برای برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و کانادا، در فضای مجازی شایعاتی پیرامون لغو این دیدار تدارکاتی مطرح شد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگوی با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» پیرامون قطعی‌شدن بازی با کانادا توضیح داد: بله، این بازی قطعی است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در تاریخ 15 خرداد ماه در ونکوور بازی خواهیم کرد. بازی دوم هم همانطور که آقای استیلی گفته است، پیگیری‌هایش انجام شده و توافقات در سطح سرمربیان و سرپرست‌های تیم‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: فقط بحث قرارداد و تعیین محل بازی دوم تدارکاتی تیم ملی در کانادا باقی مانده است که احتمالاً تورنتو خواهد بود.

اصولی درباره فشارهای وارد شده برای لغو بازی دوستانه ایران-کانادا گفت: ما با توافق با فدراسیون فوتبال کانادا و براساس پروتکل‌های بین‌المللی قرارداد بستیم و آنها تعهد دارند، در چارچوب‌های تعریف‌ شده فیفا این قرارداد منعقد شده و بناست که این بازی برگزار شود؛ حواشی همه جا هست و صرفا فقط برای فوتبال نیست.

سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه داد: مسئولیت این حاشیه‌ها با فدراسیون فوتبال کانادا و دولت این کشور است تا تدابیر لازم را اتخاذ کنند. تا این لحظه که این بازی برقرار بوده و اقدامات اجرایی آن‌ هم در حال انجام است.

دیدگاه‌ها