کد خبر : 1825452 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:20 | 14.6K بازدید | 6 دیدگاه

کونته: وقتی آمدم کسب سهمیه CL مثل شوخی بود!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، درباره پیشرفت این تیم از زمان حضور او روی نیمکت صحبت کرده است.

کونته: وقتی آمدم کسب سهمیه CL مثل شوخی بود!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام  روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه نوریچ مهمان این تیم خواهد بود. 
این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که تاتنهام در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر از آرسنال در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و شانس اصلی کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده به حساب می‌آید.
پیروزی در این بازی می‌تواند اهمیت بسیاری در حفظ جایگاه این تیم در جدول داشته باشد و آنها امیدوار هستند که با کسب سه امتیاز این بازی سرنوشت صعود به لیگ قهرمانان را خودشان رقم بزنند. 

 

1712691


کونته پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« دنیل لوی پیش از حضور من روی نیمکت چیزی از من نخواست. او فقط از من پرسید که با حضورم روی نیمکت این تیم قرار است چطور پیشرفت کنیم. او هیچ هدفی برای من و تیمم تعیین نکرد.»
این مربی ایتالیایی درباره شرایطش در زمان قبول هدایت تاتنهام اظهار داشت:« فکر می‌کنم لوی می‌دانست که من آدم بلندپروازی هستم و می‌خواهم به هر قیمتی شده در جمع برترین‌ها باشم و برای این امر می‌جنگم. او از من چیزی نخواست. این موضوع باید کاملا واضح باشد چون اگر او هدفی برایم تعیین می‌کرد، می‌دانم که کار بسیار بسیار دشوار می‌شد.»
سرمربی تاتنهام با اشاره به وضعیت این تیم در پاییز سال گذشته اضافه کرد:« اگر او از من می‌خواست که این تیم را به لیگ قهرمانان ببرم، به او می‌گفتم که آیا شوخی می‌کند؟ این واقعیت است چون ما درباره لیگی صحبت می‌کنیم که لیگ دشواری است. با این حال من همیشه اهداف بزرگی برای خودم تعیین می‌کنم.»

دیدگاه‌ها