کد خبر : 1825468 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:48 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

کافو:

شباهت زیادی بین خودم و الکساندر آرنولد می‌بینم

کافو، اسطوره فوتبال برزیل، تمجید ویژه‌ای از مدافع انگلیسی لیورپول انجام داده است.

شباهت زیادی بین خودم و الکساندر آرنولد می‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود طی فصول اخیر در این فصل نیز نمایش های درخشانی در ترکیب لیورپول ارائه داده است. در واقع مدافع انگلیسی یکی از مهم‌ترین دلایل حضور لیورپول در کورس چهارگانه محسوب می‌شود؛ عملکرد ویژه ای که تمجید یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ یعنی کافو را در پی داشته است.

کافو در ستایش از مدافع راست لیورپول گفت: "من الکساندر آرنولد و عملکرد او در این فصل را دنبال می‌کنم. پیشرفت او در چند سال اخیر شگفت‌انگیز بوده است و مطمئناً یکی از بهترین مدافعان راست جهان است. او جوان و قوی است و با توجه به سنش بسیار پیشرفت کرده است. او همچنین تجربه زیادی دارد و من شباهت های زیادی بین او و خودم می بینم. هر دو ما اراده و تعهد خاصی برای اضافه شدن به حمله، شوت‌زنی و ارسال سانتر به روی دروازه داشتیم."

1699107

گفتنی است الکساندر آرنولد 23 ساله، در 45 بازی این فصل در تمامی رقابت ها به میدان رفته و دو گل و 19 پاس گل برای لیورپول به ثبت رسانده است. این مدافع راست در این فصل با تیم یورگن کلوپ قهرمان جام حذفی و جام اتحادیه شده است. آن ها همچنین در صورت پیروزی مقابل ولورهمپتون و همچنین شکست منچستر سیتی مقابل استون ویلا در بازی های فردا به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس خواهند رسید. در نهایت لیورپول هفته آینده در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و شاگردان یورگن کلوپ در این تورنمنت نیز شانس قهرمانی دارند.

دیدگاه‌ها