کد خبر : 1825469 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:54 | 40.5K بازدید | 6 دیدگاه

خارجی تاریخ‌ساز استقلال با سر شکسته در جشن قهرمانی

رودی ژستد یکی از بازیکنان پرتلاش استقلال در خط حمله بود اما تلاش های او برای باز کردن دروازه اراکی ها بی فایده بود.

به گزارش "ورزش سه"، رودی ژستد فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرد. بازیکنی که از پانه تولیکوس یونان به استقلال پیوست و به مهاجم ثابت در خط حمله آبی پوشان تبدیل شد. البته برای دیدن نخستین گل او، هواداران 7 بازی منتظر ماندند تا او دروازه شهر خودرو را باز کرد.

مهاجمی که پیش از آن دو پاس گل مهم به یزدانی و سلمانی داده بود، بی شک مهمترین گل فصل خود را در شهرآورد پایتخت به ثمر رساند.

بازیکن اهل بنین آبی پوشان، توانست با باز کردن دروازه پرسپولیس، نام خود را به عنوان اولین خارجی تاریخ استقلال به ثبت برساند که در دربی گلزنی کرده است. اتفاقی که حتی باعث شد محبوبیت این بازیکن نزد هواداران بیشتر هم بشود.

او در دیدار با آلومینیوم اراک بین دو نیمه جانشین رمضانی شد و برای باز کردن دروازه پورحمیدی نهایت تلاش خود را به کار گرفت. شاید اگر در آن صحنه شوت قیچی برگردان او به ارسلان برخورد نمی کرد، او می توانست به چهارمین گل فصل خودش نیز دست پیدا کند اما اینگونه نشد.

او در این بازی پس از برخورد با بازیکن آلومینیوم اراک، دچار شکستگی از ناحیه پیشانی شد و به همین دلیل با سری بانداژ شده به بازی ادامه داد.

در جشن کوچکی که در پایان بازی برگزار شد، ژستد نیز به همراه سایر بازیکنان به تشویق تماشاگران پرداخت و خود را برای جشن اصلی در دیدار هفته پایانی آماده کرد.

1715228

 

1715229

عکس: امیرحسین خیرخواه، رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها