کد خبر : 1825506 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:03 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتان دوست دارد در ترکیب اصلی باشد

پیولی: امیدوارم بعد از بازی فردا خیلی نخوابم

استفانو پیولی، سرمربی میلان‌ تاکید کرد که تیمش باید در گام آخر نیز مقابل ساسولو مثل بازی‌های قبلی عمل کند.

پیولی: امیدوارم بعد از بازی فردا خیلی نخوابم

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک‌دهه از آخرین قهرمانی میلان در رقابت‌های سری آ می‌گذرد و حالا تیم استفانو پیولی در آستانه شکستن این طلسم قرار دارد. در حقیقت روسونری با کسب یک تساوی در بازی فرداشب خود برابر ساسولو نیز فاتح اسکودتو خواهد شد چرا که آن‌ها در بازی رو در رو با رقیب همشهری یعنی اینتر، دست بالاتر را دارند بنابراین همه چیز برای حکمرانی دوباره میلان بر فوتبال ایتالیا آماده است.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در پاسخ به این سوال که آیا تیمش شایسته قهرمانی در این فصل از رقابت‌های سری آ بوده است یا خیر گفت: "فردا به شما خواهم گفت. امروز به نظر من ما شایسته اول شدن هستیم و تا به اینجا بهترین تیم بوده‌ایم. اما باید در دیدار فردا مقابل ساسولو نیز همین‌گونه عمل کنیم."

1715266

سرمربی میلان در ادامه تمجید از بازیکنان تیمش گفت: "معتقدم که بازیکنانم خواب راحتی خواهند داشت. آنها به شکل عجیبی مثبت نگر هستند. من همان رفتار همیشگی را از آنها می‌بینم، حتی اگر ممکن باشد افکار و احساسات زیادی درون شان وجود داشته باشد. من معمولا بعد از مسابقات زیاد نمی‌خوابم و امیدوارم که فردا هم همین‌گونه باشد."

پیولی درباره وضعیت زلاتان ابراهیموویچ نیز گفت: "مثل همه زلاتان هم فردا دوست دارد که از ابتدا کار را آغاز کند. فصل فردا به پایان می‌رسد و ما وضعیت را بررسی خواهیم کرد. بین بردن و برنده نشدن فرق است. همه باید فکر کنند که می‌توانند تعیین کننده باشند. ابراهیموویچ برای ما بسیار مهم بوده است. او ذهنیت، کیفیت، هوش و شخصیتی را به ارمغان آورد که تیم جوانی مثل ما به آن نیاز داشت. او همچنان یک نقطه مرجع است. هم‌تیمی‌هایش نیز به همان اندازه در الگوبرداری از او خوب عمل کرده‌اند."

1712407

دیدگاه‌ها