کد خبر : 1825519 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:35 | 132K بازدید | 44 دیدگاه

خداحافط برای همیشه؛

اوج عصبانیت؛ تصمیم تند رئال مادرید در مورد امباپه!

هیئت مدیره رئال مادرید برای همیشه پروژه خرید کیلیان امباپه را تمام کرده است.

اوج عصبانیت؛ تصمیم تند رئال مادرید در مورد امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌رسید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید قطعی شده و به‌زودی مراسم معارفه این ستاره 23 ساله در استادیوم برنابئو برگزار خواهد شد، اما او در نهایت با پاری‌سن ژرمن برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و در این باشگاه ماندنی شد. مدیران رئال مادرید در ماه‌های اخیر بارها شفاهی با کیلیان امباپه در مورد تمامی مفاد قرارداد به توافق رسیده و هرگز انتظار رخ دادن چنین اتفاقی را نداشتند، اما در نهایت سران باشگاه پاری سن ژرمن توانستند در لحظات پایانی نظر کیلیان امباپه را تغییر داده و او را به تمدید قرارداد راضی کنند.

1711527

خبرگزاری ABC مدعی شد مدیران رئال مادرید از این رفتار کیلیان امباپه به ستوه آمده و حداقل با این ترکیب فعلی، دیگر در آینده نیز هرگز برای خرید این ستاره فرانسوی اقدام نخواهد کرد. همچنین آنها قصد ندارند بعد از این ناکامی دست به کاری عجولانه و غیرمنطقی بزنند و از دست دادن شانس خرید کیلیان امباپه منجر به انتقالی بی فرجام برای این باشگاه نخواهد شد. 

مدیران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند سر فرصت و با آرامش گزینه‌های موجود در بازار را بررسی کرده و برای فصل بعد حداقل یک بازیکن هجومی را به رختکن تیم اضافه کنند. اما به هر حال عصبانیت سران باشگاه از کیلیان امباپه به قدری زیاد است که دیگر هرگز این بازیکن را در لباس رئال مادرید مشاهده نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها