کد خبر : 1825530 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 23:00 | 137.3K بازدید | 25 دیدگاه

تصمیم جنجالی لالیگا؛

رسمی؛ شکایت برای اخراج PSG از لیگ قهرمانان!

مدیران اتحادیه لالیگا تصمیم به شکایت از پاری‌سن ژرمن بابت تخلفات مالی گرفته‌اند.

رسمی؛ شکایت برای اخراج PSG از لیگ قهرمانان!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مهاجرت فوق ستاره‌های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی از لالیگا، مدیران لیگ اسپانیا امیدوار به حضور بازیکنای مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در این کشور برای فصل بعد بودند. اما نه رئال مادرید و نه بارسلونا در نهایت نتوانستند این دو ستاره آینده دار را جذب کنند و در نهایت هالند راهی منچسترسیتی شد و امباپه نیز در پاری‌سن ژرمن باقی ماند.

1692297

خاویر تباس، رئیس لالیگا در سال‌های اخیر بارها دو باشگاه پاری‌سن ژرمن و منچسترسیتی را به‌دلیل خرج‌های هنگفت و پرداخت دستمزد فراوان مورد انتقاد قرار داده است. او امروز نیز در توئیتی همین رویه را تکرار کرده و حتی مدعی شد ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن به اندازه پروژه سوپرلیگ برای فوتبال خطرناک است.

اما کادناسر در گزارشی مدعی شد مدیران لالیگا در ساعات اخیر به جمع بندی نهایی نرسیده و تصمیم خود را در مورد واکنش به عدم توافق کیلیان امباپه به رئال مادرید گرفته‌اند. آنها با شکایت رسمیی خود تخلفات باشگاه پاری‌سن ژرمن را گزارش کرده و از این باشگاه به‌دلیل نقض قوانین فرپلی مالی شکایت کرده اند. اگر آنها موفق شوند و این شکایت به سرانجام برسد، باشگاه پاری‌سن ژرمن از رقابت‌های اروپایی اخراج خواهد شد.

دیدگاه‌ها