کد خبر : 1825541 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 23:52 | 15.2K بازدید | 7 دیدگاه

کلوپ: هرگز تسلیم نخواهیم شد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید کرد همین حالا نیز به عملکرد تیمش افتخار می‌کند.

کلوپ: هرگز تسلیم نخواهیم شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول تا اینجای فصل فاتح دو جام اتحادیه و حذفی شده، تا هفته پایانی لیگ برتر شانس قهرمانی داشته و هفته بعد در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید به میدان خواهد رفت. یورگن کلوپ در آستانه مسابقه حساس تیمش مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر، مدعی شد تیمش به فینال لیگ برتر رسیده و هرگز تسلیم نخواهد شد.

یورگن کلوپ گفت: "ما به فینال تمامی رقابت‌های این فصل رسیده‌ایم. دو جام داخلی و لیگ قهرمانان اروپا و البته کشیده شدن تعیین قهرمان رقابت‌های لیگ برتر به هفته آخر نیز معادل رسیدن به فینال است. هر چقدر بگویم به این تیم و باشگاه خود افتخار می‌کنم، باز هم کم است. همه ما در این مسیر مشارکت کرده و نقش خود را ایفا می‌کنیم. ما چنین جمع قدرتمندی هستیم. این تیم و این مجموعه از بازیکنان، با تمام توان ذهن خود را به اتفاقات حال حاضر معطوف کرده‌اند. ما به گذشته خود احترام گذاشته و برای آینده هیجان زده هستیم. 

1708622

اما این پسرهای خاص فقط به حال فکر کرده و در لحظه زندگی می‌کنند، حقیقتش را بخواهید آنها قهرمانان من هستند. زمانی که سوت بازی به صدا در می‌آید، همه چیزهایی که پیش از این اتفاق افتاده مهم نخواهد بود و هر چیزی که ممکن است بعد از بازی رخ دهد هم نادیده گرفته می‌شود. بازیکنان لیورپول فقط برای لحظه پیش رو بازی خواهند کرد و آنها دیوانه وار رقابت می‌کنند. 

از صمیم قلب مملو از عشق خودم از همه کسانی که در این ماجراجویی تا اینجای فصل به ما پیوستند تشکر می‌کنم. شما همراهان خوبی در سفر بوده‌اید و کار ما هنوز تمام نشده است. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما از رقابت دست نمی‌کشیم و این اتفاق امروز، فصل بعد و هرگز رخ نخواهد داد."

دیدگاه‌ها