کد خبر : 1825549 | 01 خرداد 1401 ساعت 01:55 | 49.7K بازدید | 2 دیدگاه

هت‌تریک امباپه برای جشن تمدید (عکس)

جذاب‌ترین چهره نقل و انتقالاتی چندسال اخیر فوتبال اروپا در شبی که تمام رسانه‌ها را غافل‌گیر کرد، حسابی دل هواداران تیم پاریسی را برد.

به گزارش "ورزش سه" در حالی که پاری‌سن‌ژرمن در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ یک فرانسه باید به مصاف متز می‌رفت، تمام توجه رسانه‌های ورزشی فرانسه و البته تمام دنیا معطوف به تعیین تکلیف نهایی همکاری یا عدم همکاری امباپه با پاریسی‌ها بود.
کیلیان امباپه که از تابستان دو فصل قبل با نزدیک شدن به پایان قراردادش با پی‌اس‌جی همواره در رسانه‌ها به رئال مادرید لینک می‌شد و به طور فوق‌العاده جدی از تابستان گذشته مورد توجه شدید مسئولان رئال قرار گرفته بود، سرانجام پس از دو سال گمانه‌زنی‌های مختلف تصمیم گرفت در پاری‌سن‌ژرمن بماند و بخشی از رویای مالکان قطری برای پاری‌سن‌ژرمن باقی بماند.
درحالی که تمام رسانه‌ها متفق‌القول عنوان می‌کردند کار انتقال کیلیان به کهکشانی‌ها تمام شده و حتی امباپه در تمام ایونت‌های تبلیغاتی این باشگاه غایب بود، سرانجام امروز به طور رسمی قرارداد این فوق‌ستاره فوتبال جهان با پاریسی‌ها به مدت سه سال تمدید شد تا موجی از شادی فضای هواداری و مدیریتی این باشگاه را فرا بگیرد.
اما تاوان این انگیزه‌ی فراتر از حد تصور امباپه برای درخشش در اولین روز تمدید قراردادش را تیم نگون‌بخت متز داد. آنها که تنها راه نجات‌شان از سقوط کسب امتیاز برابر تیم قهرمان بود، با پنج گل مغلوب پاریسی‌ها شدند که کیلیان امباپه با هت‌تریک در گلزنی نقش اول این پیروزی را به خودش اختصاص داد.
امباپه که قراردادش را به مدت سه سال با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرده بود، در اولین بازی سه گل برای تیمش به ثمر رساند تا این روز را حالاحالا‌ها در ذهن خودش ماندگار کند.
او در بیست و پنجمین دقیقه از بازی بعد از تک به تک شدن با گلر حریف با یک دریبل به موقع خودش را در برابر دروازه خالی از دروازه‌بان می‌دید که با یک بغل‌پای چپ دقیق توپ را از بین پاهای مدافع متز عبور داد تا اولین گل تیمش را به ثمر برساند.
تنها سه دقیقه زمان کافی بود تا امباپه در این دیدار دبل کند. روی پاس فوق‌العاده مسی در عمق دفاع متز، کیلیان صاحب توپ شد و بعد از تک به تک شدن با دروازه‌بان با یک ضربه دقیق گل دوم خودش و تیمش را وارد دروازه حریف کرد.
امباپه که کوه انگیزه به نظر می‌رسید، در پنجاهمین دقیقه از بازی با سماجت موفق شد بعد از یک توپ‌ربایی هوشمندانه از دفاع متز با گلر تک به تک شود و برای دومین بار در طول این بازی او را دریبل کند و به راحتی هت‌‌تریک خودش را با به ثمر رساندن سومین گل ثبت کند.
پیروزی پنج صفر برابر متز و هت‌تریک امباپه در ضمن بازی باعث شد تا یکی از رویایی‌ترین شب‌های فوتبالی هواداران پی‌اس‌جی رقم بخورد. آنها که در همه این سالها از فتح UCL بازماندند، به خوبی می‌دانند که کار بدون امباپه چقدر برای آنها سخت‌تر می‌شد و از همین رو از اینکه گرانترین بازیکن جهان را حداقل دو سال دیگر در ترکیب‌شان می‌بینند، خوشحال هستند.

 

1715357
1715358
1715359
1715360

 

دیدگاه‌ها