کد خبر : 1825560 | 01 خرداد 1401 ساعت 09:31 | 17.8K بازدید | 5 دیدگاه

آخرین بازی کیه‌لینی برای یووه؛ وداع با خون! (عکس)

جورجو کیه‌لینی، مدافع ایتالیایی، شب گذشته برای آخرین بار پیراهن یوونتوس را به تن کرد.

آخرین بازی کیه‌لینی برای یووه؛ وداع با خون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
کیه‌لینی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان فصل جاری از یوونتوس جدا شود و به دوران پر افتخار حضورش در این باشگاه پایان دهد. 
این بازیکن در طول دوران حضورش در این تیم بارها و بارها به دلیل ذات بازی درگیرانه و خاصی که داشت با سر و روی خونین در زمین دیده شده بود و به نظر می‌رسد که تکرار این اتفاق در بازی شب گذشته نیز بهترین پایان برای خداحافظی او از پیراهن سفید و مشکی یووه به حساب می‌آمد. 

 

1715376


این مدافع ایتالیایی در این بازی روی یک صحنه با پیونتک درگیر شد و در نهایت نتوانست مانع از گلزنی فیورنتینا شود اما بار دیگر تصاویر او با صورت خونین در زمین منتشر شد. 
نکته جالب اینجا بود که کیه‌لینی حتی متوجه این موضوع نشد که صورتش به شدت در حال خونریزی است و همچنان به بازی ادامه داد تا این که هم تیمی‌هایش این موضوع را به او گوشزد کرده و از این بازیکن خواستند که برای درمان به کنار زمین برود. 
این بازیکن 37 ساله در نیمه دوم در زمین حاضر نشده و جایش را به دنیله روگانی داد تا آخرین تصویر ثبت شده از او با پیراهن یووه پس از 17 سال حضور در این باشگاه با صورت خونین باشد، تصویری که به نظر می‌رسد همخوانی بسیاری با شخصیت و البته دوران حرفه‌ای او در این تیم دارد.

دیدگاه‌ها