کد خبر : 1825585 | 01 خرداد 1401 ساعت 11:15 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

چالش مهدوی‌کیا بعد از غیبت علیرضا رضایی

دروازه‌بان شماره یک تیم امید کیست؟

با غیبت دروازه‌بان‌های استقلال در تیم امید،‌ مهدی مهدوی کیا دو دروازه‌بان جدید را به اردوی تیم امید دعوت کرده است.

دروازه‌بان شماره یک تیم امید کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با حضور علیرضا رضایی در تیم امید مخالفت کرد، مهدی مهدوی کیا نیز تصمیم به خط زدن نام سینا سعیدی‌فر دیگر دروازه‌بان استقلال گرفت. سرمربی تیم امید در این شرایط پارسا جعفری دروازه‌بان ذوب‌آهن و رضا کاخساز گلر جوان پیکان را به اردوی تیم امید دعوت کرد.
پیام پارسا دروازه‌بان نفت آبادان نیز از قبل در این اردو حضور داشت تا جمع 3 دروازه‌بان تیم امید تکمیل شود.
نکته قابل توجه درباره دروازه‌بان تیم فوتبال امید این است که مهدوی‌کیا با توجه به تجربه علیرضا رضایی قصد داشت از گلر استقلال به عنوان شماره یک تیمش در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا استفاده کند. رضایی که سال گذشته در پیکان بازی های زیادی انجام داد و امسال هم به عنوان گلر دوم در استقلال عملکرد خوبی داشته، انتخاب کادرفنی تیم امید برای فیکس شدن بود اما با غیبت رضایی حالا مشخص نیست کدام دروازه‌بان فیکس تیم مهدوی کیا خواهد شد.
پارسا جعفری دروازه‌بانی است که در آکادمی باشگاه سایپا رشد کرد و در ابتدای فصل جاری لیگ برتر با نظر مهدی تارتار به ذوب‌آهن اصفهان پیوست. او در چند مسابقه نیز پیراهن ذوب آهن را برتن کرده و حالا یکی از گلرهایی است که مد نظر مهدوی‌کیا قرار گرفته است.

1715407


همچنین رضا کاخساز دیگر دروازه‌بانی است که اولین بار نیست در اردوی امیدها حضور دارد. او از اولین روز حضور مهدوی کیا در راس کادرفنی تیم امید در اردوها بود و حالا بار دیگر نامش در بین نفرات دعوت شده قرار گرفته است. کاخساز که سابقه بازی در تیم های سپاهان و قشقایی شیراز را دارد، در ابتدای فصل جاری با نظر مجتبی حسینی راهی پیکان شد و حالا در بین دروازه‌بان‌های کنونی تیم امید مهدوی کیا شناخت بیشتری نسبت به او دارد و احتمال اینکه دروازه‌بان اول باشد، وجود دارد. او در چند بازی نیز پیراهن تیم امید را پوشیده و شانس خوبی برای فیکس شدن دارد.

1715409


سومین دروازه‌بان امیدها نیز پیام پارسا است. گلر جوانی که در نفت آبادان رشد کرده و حالا یکی از دروازه‌بان‌های این تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود. پارسا هم چندبازی در لیگ برتر انجام داده و امیدوار است بتواند نظر کادرفنی تیم امید را جلب کند. پارسا در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان سابقه بازی دارد و در جام جهانی نوجوانان نیز حضور یافته است.

1715408

دیدگاه‌ها