کد خبر : 1825630 | 01 خرداد 1401 ساعت 16:58 | 34.7K بازدید | 8 دیدگاه

شکایت پرسپولیس در کمیته اخلاق از ۳+۱ تراکتوری!

باشگاه پرسپولیس از رئیس هیئت فوتبال تبریز و همچنین سه مدیر باشگاه تراکتور شکایت کرد.

شکایت پرسپولیس در کمیته اخلاق از ۳+۱ تراکتوری!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که جنگ رسانه‌ای و حقوقی بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و تراکتور ادامه دارد، تی‌تی‌ها با اتکا به مسئولان استانی و شهری تلاش می‌کنند تا مانع از اعلام حکم ۳-۰ انضباطی شوند.

اما حالا باشگاه پرسپولیس از شکایت خود نسبت به جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و همچنین سه مدیر تراکتور خبر داده است.

میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور، کاظم محمودی مدیر تیم و همچنین نصیری معاون فرهنگی تراکتور مدیرانی هستند که مورد شکایت باشگاه پرسپولیس واقع شده‌اند و علت این دادخواهی نیز «نشر اکاذیب» عنوان شده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس ششگلانی را با اتهام مهم‌تری مورد شکایت قرار داده و در شکایت خود اتهام «معاونت در اخلال در نظم» را مطرح کرده است.

در پایان اطلاعیه پرسپولیس آمده است:
«اظهارات خلاف واقع در حالی مطرح شده است که بی‌نظمی، عدم امنیت، فحاشی و هتاکی نسبت به پرسپولیس و فراتر از آن، حمله به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با سنگ و دیگر اشیاء، نقض قوانین فوتبال و منشور اخلاقی فیفا، عدم امکان اجرای پروتکل‌های قانونی بازی چون حضور سرمربی در رختکن و موارد دیگر، فقدان شرایط مناسب برای شروع بازی و ادامه آن، قطع بازی توسط داور و عدم اعلام شروع مجدد آن توسط داور، همگی از بدیهیات غیر قابل کتمان این مسابقه است که در تصاویر تلویزیونی مشهود بود و ناظر مسابقه نیز صریح درباره آن‌ها سخن گفت.

روی سخن ما با مردم باغیرت و با فرهنگ استان آذربایجان شرقی نیست، طرف ما افراد متخلف و تعداد معدودی تماشاگرنما هستند که بیانگر افکار و فرهنگ این خطه نیستند.»

دیدگاه‌ها