کد خبر : 1825635 | 01 خرداد 1401 ساعت 17:20 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

امسال اتفاقات عجیب و غریبی را پشت سر گذاشتم؛

توکلی: استقلال بازی سختی در رفسنجان خواهد داشت

شاهین توکلی مدافع مس رفسنجان که در آخرین بازی مقابل صنعت نفت در آبادان نمایش خوبی از خودش نشان داد و تیمش توانست ۳ امتیاز مهم را کسب کند می‌گوید دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و مس برای بازی با استقلال برنامه دارد.

توکلی: استقلال بازی سختی در رفسنجان خواهد داشت

به گزارش"ورزش سه"، توکلی در ابتدا درباره بازی با صنعت نفت گفت: بعد از بازی با گل گهر بسیار دوست داشتیم که بتوانیم صنعت نفت را ببریم. خداراشکر بازی بسیار بسیار خوبی بود، برای آن برنامه ریزی داشتیم، زحمت کشیدیم و بچه‌ها همت بسیار زیادی داشتند چون با شرایط زمین، گرما و حضور تماشاگران در آبادان بازی کردن واقعا سخت است. خداراشکر بچه‌ها سعی و تلاش زیادی برای این بازی کردند و خداراشکر توانستیم ۳ امتیازی بگیریم که خیلی به آن احتیاج داشتیم.

او درخصوص عملکرد خوب خط دفاعی و کلین‌شیت تیمش گفت: شب خوبی بود و برای این ۳ امتیاز به معنای واقعی کلمه بسیار تلاش کردیم. بچه‌ها یکدیگر را حمایت کردند و گلر و ما که جزو خط دفاعی بودیم، روز بسیار خوبی را در آبادان پشت سر گذاشتیم.

توکلی ادامه داد: دفاع در فوتبال یک قسمت مکمل است و گلی که زده می‌شود مدافعان روی آن تاثیر گذار هستند و گلی که خورده می‌شود مهاجمان موثر هستند و چیزی است که خط به خط اتفاق می‌افتد؛ به هر حال هر کدام از بازیکنان به‌نحوی موثر هستند و گلی که زده می‌شود تمام بازیکنان حتی دروازه‌بان در بازیسازی آن موثر هستند.

مدافع مس رفسنجان درباره احتمال کسب جایگاه چهارم تا انتهای فصل گفت: ما روند خوبی در یک مقطعی از فصل داشتیم و متاسفانه به نظر من روی یک‌سری بدشانسی‌ها و اتفاقات عجیب و غریب توپ‌های ما به گل‌ تبدیل نمی‌شد و یک مقطعی نتایجی گرفتیم که باب میل ما و تیم مس نبود ولی خداراشکر آن مقطع را پشت سر گذاشتیم و با توجه به بازی‌هایی که الان انجام دادیم بسیار دلم روشن است که دوباره به جایگاه قبلی‌مان برگردیم و حداقل بتوانیم فصل را با رتبه چهارم به پایان برسانیم.

توکلی درخصوص مصدومیت‌هایی که داشت گفت: یک‌سری اتفاقات عجیب و غریب برای آدم در زندگی می‌افتد و قسمت من بود که این اتفاقات پشت سر هم افتاد و امسال مقداری باعث اذیتم شد. مصدومیت قبل از بازی با گل گهر و شکستن شیشه حمام اذیت کننده بود و باعث ایجاد مصدومیت‌های ۲ یا ۳ هفته‌ای شد اما مشکل خاصی نبود و بالاخره در زندگی این اتفاقات می‌افتد.

او در انتها درباره بازی بعدی با استقلال در رفسنجان افزود: استقلال تیم خوب و توانمندی است و به نظرم تقریبا بهترین تیم امسال بوده چون ۲۸ هفته را بدون شکست پشت سر گذاشته و روند خوبی را ادامه داده و مسلما دوست دارند فصل را بدون شکست به اتمام برسانند اما ما تیمِ رو به جلویی هستیم و برای پیروزی در رفسنجان به زمین می‌رویم. صددرصد به ۳ امتیاز فکر می‌کنیم و تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم بتوانیم‌ آن را کسب کنیم و از نظر شخصیتی و جدولی برای ما بسیار مهم است و بسیار به ما کمک می‌کند. استقلال خط حمله بسیار خوبی دارد اما ما نیز برنامه‌های خودمان را برای این بازی داریم و می‌تواند روز سختی برای استقلال باشد.

دیدگاه‌ها