کد خبر : 1825666 | 01 خرداد 1401 ساعت 21:26 | 21.3K بازدید | 15 دیدگاه

لیورپول 3 - 1 ولوز؛ حسرت ابدی برای تیم کلوپ

لیورپول در خانه خود 1-3 ولوز را مغلوب کرد و البته در نهایت نتوانست قهرمانی را از آن خود کند.

لیورپول 3 - 1 ولوز؛ حسرت ابدی برای تیم کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که منچسترسیتی دست به بازگشتی تاریخی زده و شکست 0-2 را تبدیل به برتری 2-3 کرد، پیروزی خانگی 1-3 لیورپول برابر ولوز نیز اثربخش نبود و در نهایت این تیم به نایب قهرمانی در این فصل لیگ برتر بسنده کرد.

ولوز بازی را بر خلاف انتظار هجومی آغاز کرده و در دقیقه سوم به گل رسید. ارسال زمینی رائول خیمنز از سمت چپ در دهانه دروازه به پدر نتو رسید و او به‌راحتی و بدون مدافع یارگیر توانست دروازه آلیسون بکر را باز کند.

1715582
1715583

لوییس دیاز خیلی زود و در دقیقه 10 به سمت دروازه حریف حرکت کرده و فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او توسط سنگربان ولورهمپتون دفع شد و در ریباند نیز بولی توپ را دور کرد. دقایقی بعد این بار نبی کیتا در گوشه محوطه جریمه ولوز صاحب توپ شده و ارسال او فرصت مناسبی را برای گلزنی دیگو ژوتا فراهم کرد، اما ضربه او دقیق نبود و به مدافعان حریف برخورد کرد.

اما در دقیقه 24 حملات لیورپول نتیجه داد و این تیم به گل رسید. پاس پشت پا و فوق العاده تیاگو در سمت چپ و در موقعیتی تک به تک به سادیو مانه رسید و این بازیکن با نفوذ به سمت دروازه و ضربه‌ای دقیق به سمت موافق، توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

1715580
1715578

دقایقی بعد و روی ارسال دقیق ترنت الکساندر آرنولد بود که لیورپول می‌توانست به گل دوم نیز دست یابد، اما ضربه سر سادیو مانه را خوزه سا به‌خوبی دفع کرد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 39 و با پاس یونی بود که هوانگ فاصله‌ای تا زدن گل دوم ولوز نداشت، اما ضربه زمینی او را آلیسون بکر به‌خوبی مهار کرد تا در نهایت نیمه اول با نتیجه تساوی 1-1 به اتمام برسد.

لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و خیلی زود هم توسط ستاره سنگالی خود سادیو مانه به گل رسید، اما آفساید این بازیکن اعلام شده و گل مرسی سایدی‌ها مردود شد. لحظاتی بعد دیگو ژوتا موقعیت خوبی برای زدن گل برتری لیورپول داشت، اما ضربه او از کنار دروازه ولوز به بیرون رفت.

در دقیقه 64 ترنت آرنولد از فاصله‌ای قابل توجه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او توسط دروازه‌بان ولوز مهار شد و در ریباند نیز ضربه فنی محمد صلاح راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. دقایقی بعد این بار صلاح در مقابل دروازه ولوز صاحب فرصت گلزنی شد، اما بولی با تکل فوق العاده خود دروازه را نجات داد.

دقایقی بعد و روی ضدحمله تند و تیز ولوز بود که این تیم فاصله ای تا زدن گل دوم نیز نداشت، اما ضربه زمینی دوندانکر با عکس العمل فوق العاده آلیسون بکر همراه شده و شانس قهرمانی لیورپول حفظ شد.
اما در دقیقه 84 لیورپول بالاخره به گل دوم دست یافت. ضربه سر ماتیپ روی خط دروازه توسط خیمنز برگردانده شد، اما در ریباند پاس همین بازیکن به محمد صلاح رسید و او در دهانه دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

اما در دقیقه 89 لیورپول به گل سوم رسید. اندرو رابرتسون بعد از یک و دو با بابی فیرمینو وارد محوطه شده و با ضربه‌ای زمینی توانست دروازه ولوز را باز کند تا در نهایت لیورپول به این پیروزی بی اثر دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها