کد خبر : 1825701 | 01 خرداد 1401 ساعت 23:55 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

اینزاگی: تبریک به میلان، آن‌ها فوق العاده بودند

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر‌ معتقد است امتیازات از دست رفته در ابتدای فصل در ناکامی آن‌ها در فتح اسکودتو تاثیرگذار بوده است.

اینزاگی: تبریک به میلان، آن‌ها فوق العاده بودند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امیدوار بود که در بازی امشب خود مقابل سمپدوریا به پیروزی دست پیدا کند و در سمت مقابل ساسولو میلان را شکست دهد. نراتزوری کار خود را به‌خوبی انجام داد اما رقیب همشهری نیز موفق شد در یک بازی نه‌چندان دشوار با سه گل ساسولو را شکست دهد تا دست شاگردان سیمونه اینزاگی از کسب جام کوتاه بماند.

سیمونه اینزاگی در پایان بازی گفت: "من به این بچه‌ها و این تیم فوق العاده تبریک می‌گویم. فصل فوق العاده‌ای داشتیم که می‌توانست به شکل عالی تمام شود. به میلان بابت قهرمانی تبریک می‌گویم و شاید امتیازاتی که ما در ابتدای فصل از دست دادیم باعث شد که حالا قهرمان نشویم. میلان یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت و به آنها باز هم تبریک می‌گویم. ما هم 84 امتیاز کسب کردیم که واقعاً خوب است. در حال حاضر دوست دارم که تیم را تشویق کنم و بعد از آن اتفاقاتی که رخ داده را مورد بررسی و آنالیز قرار دهم.

1715693

ما موفق شدیم در این فصل دو جام کسب کنیم اما ناکامی در کسب قهرمانی قطعاً اتفاقی تلخ محسوب می‌شود. ما در 9 دیدار از 10 بازی به پیروزی دست پیدا کردیم و باید بررسی کنیم که چرا در آن یک مسابقه سه امتیاز را کسب نکردیم. ما مسیر فوق العاده‌ای را طی کردیم. همانطور که گفتم دو جام به‌دست آوردیم و در لیگ قهرمانان نیز تنها برابر تیم‌های فینالیست شکست خوردیم. واقعاً فکر نمی‌کردیم که چنین مسیری پیش روی ما باشد اما باز هم هیچ‌کس از اینکه دوم می‌شود خوشحال نیست."

اینزاگی در ادامه گفت: "در ماه جولای بسیاری اعتقاد داشتند که اینتر جزو چهار تیم برتر هم نمی‌شود یا اینکه حداکثر فصل را با چهارمی به پایان می‌رساند. با این حال به‌واسطه تلاش بچه‌ها و مربیان نظر همه در این‌باره عوض شد. اکنون باید با رئیس باشگاه درباره آینده تیم صحبت کنم.  کارهای زیادی پیش روی ما برای انجام دادن وجود دارد. ما خیلی هوادار داریم که چیزی جز خوشحالی حق آنها نیست."

1715695

اینزاگی در مورد حسرت بزرگش در این فصل نیز گفت: "من هنوز هم از بازی رفت مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا حسرت می‌خورم چرا که فکر می‌کنم ما سزاوار نتیجه‌ای بهتر از آن بودیم. در مورد لیگ هم باید بگویم که احتمالاً نتایج ابتدایی فصل تاثیر زیادی روی قهرمان گذاشت."
 

دیدگاه‌ها