کد خبر : 1825712 | 02 خرداد 1401 ساعت 01:25 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

رتبه پنجم یاران نوراللهی و قایدی در امارات

شباب الاهلی در حضور یکی از دو ملی پوش ایرانی خود مقابل بنی یاس به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر امارات، تیم شباب الاهلی در حالی که مثل همیشه احمد نوراللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب و مهدی قایدی را برخلاف دیدار اخیرش در لیست نداشت، از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه راشد دبی مقابل بنی یاس رده نُهمی قرار گرفت.

1715719

یاران نوراللهی و قایدی که طی چهار هفته گذشته لیگ برتر امارات به ترتیب یک شکست و یک پیروزی داشتند، در دیدار مقابل بنی یاس توانستند به دومین برد متوالی خود برسند و با برتری به استقبال آخرین مسابقه فصل برابر خورفکان بروند.

تیم فوتبال شباب الاهلی در دیدار مقابل بنی یاس به پیروزی ۳ بر یک خانگی دست پیدا کرد تا ۳۹ امتیازی شود و جایگاه پنجمی‌اش در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر امارات در فاصله یک هفته تا پایان این مسابقات مشخص شود.

1715717

احمد نوراللهی، هافبک ایرانی شباب الاهلی که پیش از این ۲۲ بازی در لیگ برتر امارات انجام داده بود، در دیدار مقابل بنی یاس حضور کامل در زمین داشت و در دقیقه ۵+۹۰ کارت زرد گرفت و به این شکل بخاطر محرومیت فصل برای او نیز به اتمام برسد.

مهدی قایدی، دیگر ملی پوش ایرانی شباب الاهلی که طی هفته‌های گذشته حضور ثابت یا تعویضی در ترکیب تیمش داشت، مقابل بنی یاس در فهرست قرار نگرفته بود.

1715718

دیدگاه‌ها