کد خبر : 1825746 | 02 خرداد 1401 ساعت 11:33 | 53.8K بازدید | 47 دیدگاه

بر اساس آمار و ارقام انتخاب کنید

بهترین مهاجم نوک دنیا کدام بازیکن است؟

کیلیان امباپه تصمیم گرفته است در پاریس سنت ژرمن بماند، موضوعی که وعده می‌دهد فصل آینده یکی از رقابتی‌ترین فصول تاریخ بین مهاجمان باشد.

بهترین مهاجم نوک دنیا کدام بازیکن است؟

به گزارش "ورزش سه" ستاره فرانسوی علیرغم اینکه گمانه زنی های زیادی در خصوص کناره گیری‌اش از قهرمان لیگ یک وجود داشت، شانس پیوستن به هموطن و گزینه اول توپ طلا، کریم بنزما در رئال مادرید را رد کرد.
منچسترسیتی قبلاً با ارلینگ هالند از دورتموند به توافق رسیده و این در حالی است که رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی گفته است که می‌خواهد بایرن مونیخ، قهرمان آلمان را ترک کند.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس که تابستان گذشته حسابی مورد توجه سیتی برای پیوستن به این تیم قرار داشت هم احتمالا با توجه به صعود تاتنهام به چمپیونزلیگ در این تیم بماند.
کریستیانو رونالدو نیز ممکن است پس از یک فصل حضور در منچستریونایتد از این تیم جدا شود.
قبل از اینکه از شما بخواهیم به کسی که فکر می کنید بهترین مهاجم جهان است رای دهید، نگاه دقیق تری به هر مهاجم می اندازیم. البته ما فقط مهاجمان نوک را در لیست خود قرار داده ایم، یعنی بازیکنانی مانند محمد صلاح، سادیو مانه و لیونل مسی در این لیست حضور ندارند.

* کریم بنزما
بسیاری نمی‌توانستند بنزما را چند فصل پیش در فهرست نهایی «بهترین مهاجم جهان» قرار دهند، اما جدایی رونالدو از رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ به پرتاب این بازیکن فرانسوی به نقطه اوج بازی کمک کرد.
این بازیکن ۳۴ ساله بهترین گلزن این فصل لیگ قهرمانان اروپا است و با ۱۵ گلی که به ثمر رساند رئال را به فینال روز شنبه مقابل لیورپول رساند از جمله هت تریک های تعیین کننده مقابل چلسی و پی اس جی در دور حذفی.

1715776


کریم همچنین تنها در ۳۲ بازی موفق شد ۲۷ گل در فصل قهرمانی رئال مادرید در لالیگا - بهترین بازگشت او از زمان پیوستن به لوس بلانکوس در سال ۲۰۰۹ - به ثمر رساند و مجموع گل‌هایش را در تمام رقابت ها برای این باشگاه به ۳۲۳ برساند.
بنزما که سال ها در سایه رونالدو در برنابئو سپری کرد و زمانی در درجه اول زمینه‌ساز موفقیت دیگر بازیکنان بود، اکنون به عنوان مرد اصلی رئال و یکی از بهترین مهاجمان دنیا مطرح است.
* ارلینگ هالند
منچسترسیتی به دنبال جانشینی برای سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ خود است و آنها امیدوارند هالند ۲۱ ساله این جانشین باشد.
ملی پوش نروژی که به عنوان یکی از بهترین استعدادهای جوان فوتبال جهان شناخته می شود، از زمان انتقال از ردبول سالزبورگ در ژانویه ۲۰۲۰، در ۸۹ بازی برای بوروسیا دورتموند ۸۶ گل به ثمر رسانده است.

1715775


هالند - که توسط رئال مادرید نیز دنبال می‌شد - می‌تواند آخرین قطعه پازل سیتی در تلاش برای کسب اولین جام لیگ قهرمانان اروپا باشد. به هر حال، او بهترین میانگین گلزنی به نسبت دقایق بازی را در تاریخ رقابت ها دارد و به طور میانگین هر ۶۴ دقیقه گل می زند.
* هری کین
به نظر می رسید که دوران حرفه ای کین در تاتنهام در تابستان گذشته به پایان رسیده باشد زیرا منچسترسیتی یک پروژه قوی برای جذب او به راه انداخت و خود مهاجم نیز نشان داد که مایل به جدایی است.

1715774


با این حال اسپرز ثابت قدم بود و کین ۱۶ گل در لیگ برتر به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد و آنها را به لیگ قهرمانان رساند.
این بازیکن ۲۸ ساله ۱۸۲ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است - رکورددار آلن شیرر با ۲۶۰ گل است - و همچنین تنها ۴ گل با رکورد ۵۳ گل ملی وین رونی در انگلیس فاصله دارد.
آنتونیو کونته، سرمربی اسپرز، از حفظ کین ناامید نخواهد شد، اما حرکت برخی از رقبای رو به جلو می تواند او را با یک دوراهی دیگر مواجه کند.
* روبرت لواندوفسکی
مقصد بعدی مهاجم لهستانی پس از اینکه بایرن مونیخ فاش کرد او می خواهد جدا شود ناشناخته باقی مانده است.
قرارداد این بازیکن ۳۳ ساله در ژوئن آینده به پایان می رسد و قبلاً تأیید کرده است که قرارداد جدیدی را امضا نمی کند و همین امر باعث علاقه رقبا به جذب او شده است.

1715773


لواندوفسکی که برنده دو جایزه بهترین بازیکن سال فیفا بوده، در چندین باشگاه لیگ جزیره، بارسلونا و رئال مادرید طرفدارانی دارد.
او از زمان ورود به بایرن در سال ۲۰۱۴، ۳۴۴ بار در ۳۷۴ بازی برای بایرن گلزنی کرده است و پس از گرد مولر، دومین گلزن برتر آنها در تمام دوران است.
سال گذشته او رکورد دیرینه مولر را برای بیشترین گل در بوندسلیگا در یک سال تقویمی با ۴۳ گل در ۳۴ بازی شکست.
او در این فصل در ۴۶ بازی در تمامی رقابت ها ۵۰ گل به ثمر رسانده است.

* کیلیان امباپه
امباپه در نهایت تصمیم گرفت به جای انتقال رایگان به رئال مادرید، سه سال دیگر در پاری‌سن‌ژرمن بماند بنابراین می‌توانید تصور کنید که هواداران قهرمان لیگ فرانسه تا چه حد از تمدید قراردادش خوشحال خواهند بود.

1715771


مهاجم سابق موناکو با به ثمر رساندن ۲۸ گل و ثبت ۱۷ پاس گل به تیمش کمک کرد تا عنوان قهرمانی لیگ را دوباره به دست آورد و در صدر جدول برای هر دو آمار قرار گرفت. او همچنین برای چهارمین فصل متوالی بهترین گلزن لیگ ۱ شد.
این بازیکن ۲۳ ساله سه بار برنده جایزه بهترین بازیکن سال لیگ یک شد و به عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی هم انتخاب شد زیرا به فرانسه کمک کرد تا در جام ۲۰۱۸ به افتخار قهرمانی برسد.
* کریستیانو رونالدو
اگرچه در این فصل منچستر فروغ نسبی سال‌های قبل را هم نداشت، اما هواداران این تیم بابت برگشت رونالدو گله‌ای ندارند.
این بازیکن ۳۷ ساله با ۱۸ گل سومین گلزن برتر لیگ برتر است و همچنین در چند گل کلیدی در لیگ قهرمانان یونایتد نقش داشته است.

1715772


هنوز مشخص نیست که فوق ستاره پرتغالی فصل آینده کجا خواهد بود، اما هیچ کس نمی تواند قدرت تمام‌کنندگی او را زیر سئوال ببرد.
او در ۱۶ فصل گذشته ۲۰ گل یا بیشتر در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده، ۶۰ هت تریک در دوران حرفه ای خود به ثبت رسانده، پنج جایزه توپ طلا را کسب کرده و ۸۱۳ گل ثبت کرده تا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لقب بگیرد.
شما فکر می‌کنید بهترین مهاجم نوک فعلی دنیا کدام بازیکن است؟

دیدگاه‌ها