کد خبر : 1825750 | 02 خرداد 1401 ساعت 12:00 | 150.4K بازدید | 29 دیدگاه

از شرق به غرب؛

گزینه‌های جور و واجور رئال مادرید برای جانشینی امباپه

رئال مادرید خیلی زود گزینه هایی را برای جانشینی کیلیان امباپه در نظر گرفته است.

گزینه‌های جور و واجور رئال مادرید برای جانشینی امباپه

به گزارش "ورزش سه"، با ناکامی در توافق با کیلیان امباپه، حالا رئال مادرید باید در پروژه ورزشی خود تجدید نظر کند. برای مدیران این باشگاه مسلم بود که ستاره فرانسوی فصل بعد در مادرید بازی خواهد کرد، اما آنها حالا نیز ترجیح می دهند به نیمه پر لیوان نگاه کند. عدم توافق با امباپه می تواند وینیسیوس و رودریگو را زودتر به ستاره‌هایی جهان تبدیل کند. اما پلن بی باشگاه نیز جذب یک گزینه جدید و منطقی برای تقویت خط حمله در فصل تابستان است و نشریه آ.اس در گزارشی گزینه های موجود و محتمل را برشمرده است.

سادیو مانه و محمد صلاح: رقبای جدید در لیست خرید رئال مادرید

1715783

لیورپول دو ستاره بزرگ در خط حمله در اختیار دارد که در گذشته مورد توجه رئال مادرید بوده اند. سادیو مانه بازیکن مورد علاقه زین الدین زیدان بود و محمد صلاح نیز در سال 2020 در لیست خرید این تیم قرار گرفت. این دو مهاجم گلزن در حال حاضر از شرایط لازم برای مذاکره و انتقال به مادرید برخوردارند. قرارداد هر دو بازیکن در سال 2023 به پایان می‌رسد و البته مذاکرات لیورپول با مانه و صلاح برای تمدید، به‌طور متفاوتی پیش می‌رود. 

به سادیو مانه اطلاع داده شده که برای شروع مذاکرات نهایی باید تا پایان فصل صبر کند، اما محمد صلاح در آستانه تمدید تا سال 2027 قرار دارد. اما دو مشکل وجود دارد؛ هر دو بازیکن در آستانه 30 سالگی بوده و خریدی برای یک دهه آینده محسوب نمی شوند. مشکل دوم؟ لیورپول تمایلی به فروش آنها ندارد. فقط یک اتفاق عجیب در فینال پاریس و درخشش لوئیز دیاز 25 ساله که مانند یک بمب در حال انفجار است، می تواند این سناریو را تغییر دهد.

رابرت لواندوفسکی؛ مشتاق جدایی و بازی در مادرید 

1682870

ستاره لهستانی در تلاش برای ترک بایرن بوده و با وجود مذاکرات با بارسلونا، بازی کردن در رئال مادرید همیشه رویای او بوده است. حتی یک هفته پیش هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ نیز هنگام صحبت در مورد احتمال جدایی لواندوفسکی به این موضوع اعتراف کرد: "ما در گذشته و در سال 2019 شاهد مذاکرات لواندوفسکی بوده و با این شرایط آشنا هستیم."

البته حتی اگر بنا بر جدایی رایگان این بازیکن در سال 2023 باشد هم بایرن مونیخ قصد دارد رابرت لواندوفسکی را یک سال دیگر هم حفظ کند. او در شش فصل اخیر 40 گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. (55، 48 و 50 گل در سه فصل اخیر) لواندوفسکی از ماه دسامبر و روزهای جمع بندی برای جدایی از بایرن مونیخ، از مدیر برنامه خود خواست در صورت رسیدن پیشنهاد از رئال مادرید، اولویت را به این باشگاه بدهد. در صورت جذب امباپه دیگر توافق با لواندوفسکی منطقی نبود، اما حالا ممکن است این گزینه روی میز قرار بگیرد.

داروین نونیز؛ یک گزینه شیک، مناسب باشگاه

1715782

از زمانی که ارلینگ هالند با امضای قرارداد با سیتی از بازار خارج شد، این مهاجم اروگوئه ای به یکی از 9 بازیکن مهاجم محبوب تبدیل شده است. بازیکن سابق پنارول و آلمریا با فیزیکی متناسب، ماه آینده 23 ساله خواهد شد. داروین نونیز در این فصل در بنفیکا عملکرد قابل توجهی داشته و موفق به زدن 34 گل (شش گل در لیگ قهرمانان، 26 گل در لیگ و دو گل دیگر در جام اتحادیه) در 41 بازی شده است. 

همچنین بنفیکا به طور سنتی یک باشگاه فروشنده و هماهنگ با رئال مادرید بوده و می تواند تابستان پول نقد قابل توجهی از فروش داروین نونیز کسب کند. در حال حاضر به نظر می رسد آینده او در لیگ برتر رقم می خورد و البته طبق ادعای دیلی میرور، او جمعه اولین پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است. به نظر می رسد رقم این پیشنهاد نزدیک به 80 میلیون یورو بوده پس رئال مادرید نیز باید چنین مبلغی برای جذب داروین نونیز پرداخت کند.

رافائل لیائو: گزینه ای برای آینده، اما به ارزش 100 میلیون یورو 

1713157

علیرغم فاصله آشکار، سبک بازی رافائل لیائو مانند کیلیان امباپه است، بازیکن واقعا با استعدادی که می تواند در خط حمله همه کاره باشد. به نظر می رسد در سن 22 سالگی، رافائل پس از تبدیل شدن به ستاره بزرگ میلان در سال جاری، آماده درخشش در جام جهانی با پرتغال بوده و روسونری نیز از علاقه تیم های بزرگ به جذب او آگاه است. 

گاتزتا دلااسپورت اخیرا مدعی شد پی اس جی و منچستریونایتد ارزیابی شرایط جذب این بازیکن را آغاز کرده اند و میلان حاضر است در ازای 100 میلیون یورو به فروش این بازیکن رضایت دهد. با تمدید قرارداد کیلیان امباپه، قطعا پاری سن ژرمن دیگر به دنبال رافائل لیائو نخواهد بود. ژرژ مندس مدیر برنامه این بازیکن است و موکلان پرتغالی او مانند کریستیانو رونالدو، ژوزه مورینیو، په په در گذشته دوران موفقی در مادرید داشته اند. احتمال جدایی مارکو آسنسیو، فضا برای خرید رافائل لیائو را مهیا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها