کد خبر : 1825767 | 02 خرداد 1401 ساعت 13:11 | 12.4K بازدید | 5 دیدگاه

تئو هرناندز: مدعیان قهرمانی اینتر حالا کجا هستند؟

تئو هرناندز، ستاره میلان مدعی شد که به لطف کار با استفانو پیولی و پائولو مالدینی تغییر کرده است.

تئو هرناندز: مدعیان قهرمانی اینتر حالا کجا هستند؟

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز، مدافع ملی پوش و فرانسوی در سال 2019 از رئال مادرید به روسونری پیوست و در این مدت به یکی از بهترین بازیکنان روسونری تبدیل شد. میلان دیشب با کسب پیروزی 3-0 مقابل ساسولو در رجیو امیلیا، موفق به فتح اولین اسکودتوی خود پس از 11 سال شد و حالا تئو هرناندز برای هواداران تیم رقیب کری خوانده است.

1715809

تئو هرناندز گفت: "ما همیشه به فتح اسکودتو باور داشتیم. برخی معتقد بودند اینتر بخت اول قهرمانی است و حالا می‌خواهم ببینم آنها چه می‌گویند. حالا قهرمان کیست؟ ما اول شدیم. من خیلی خوشحالم و باید به این روند ادامه دهیم. مهم این است که برابر ساسولو عنوان قهرمانی را کسب کردیم، حالا یک ماه تعطیلی داریم و سپس دوباره با تمام توان برای میلان بازی خواهیم کرد.

روز بسیار زیبایی داشتیم. از زمانی که پسرم به دنیا آمد شرایط من نیز خیلی تغییر کرد. همسرم خیلی به من کمک می کند و این موفقیت متعلق به خانواده من هم هست. وقتی به میلان ملحق شدم کار آسانی نداشتیم. من تمرینات زیادی انجام دادم و به لطف پائولو مالدینی، سرمربی و هم تیمی هایم رشد زیادی کردم. نمی‌دانم من و رافائل لیائو قوی‌ترین جناح چپ هستیم یا نه، اما به هر حال این فصل کار بزرگی انجام دادیم. آنچه پائولو مالدینی پیش از انتقال به میلان در ایبیزا به من گفت بین من و او باقی می ماند. من از او بابت همه چیز تشکر می کنم. استفانو پیولی نیز یک سرمربی فوق العاده است، او شرایط من را به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن تغییر داد. همچنین به لطف کار پیولی بود که فاتح اسکودتو شدیم."

دیدگاه‌ها