کد خبر : 1825794 | 02 خرداد 1401 ساعت 15:13 | 65.7K بازدید | 5 دیدگاه

کاروالیو از فولام

رسمی؛ اولین خرید تابستانی لیورپول نهایی شد

لیورپول فابیو کاروالیو، ستاره پرتغالی فولام را با قراردادی تا سال 2027 به خدمت گرفت.

رسمی؛ اولین خرید تابستانی لیورپول نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در انتقالات ژانویه چیزی تا جذب فابیو کاروالیو، پدیده پرتغالی باشگاه فولام فاصله نداشت اما در ساعات پایانی منتهی به بسته شدن پنجره، نتوانست مدارک لازم را به اتحادیه فوتبال انگلیس ارسال کند و همه چیز در آخرین لحظات منتفی شد.

 

1715846
 

هافبک 19 ساله از نظر سبک بازی با ژوائو فلیکس مقایسه می‌شود و در این فصل در لیگ دسته دو انگلیس زیر نظر مارکو سیلوا درخشید و با زدن 8 گل و ارسال 11 پاس گل در 38 بازی، از عوامل اصلی قهرمانی فولام در لیگ چمپیونشیپ و صعود به لیگ برتر بود. این بازیکن تا ژوئن 2022 با فولام قرارداد داشت و دقایقی پیش باشگاه لیورپول تایید کرد که او را به خدمت گرفته است. انتقالی که قرار بود ژانویه صورت بگیرد، در نهایت یک روز پس از پایان لیگ برتر رسمی شد.

1660675
 

کاروالیو که عضو تیم زیر 21 ساله های پرتغال است، با قراردادی 5 ساله به ارزش 5 میلیون پوند به علاوه 2.7 میلیون پوند بندهای متغیر به لیورپول پیوست و 20 درصد از حق فروش او نیز در اختیار فولام خواهد بود. لیورپول می توانست کاروالیو را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند ولی به علت اینکه در ژانویه با فولام به توافق نهایی رسیده بود، قبل از اتمام قرارداد بازیکن در 30 ژوئن، انتقالش را نهایی کرد. کاروالیو در پیش فصل به تیم تحت هدایت یورگن کلوپ اضافه خواهد شد و می تواند در بازی دوستانه برابر منچستریونایتد در بانکوک یا پالاس در سنگاپور، نخستین بازی های خود برای قرمزها را انجام دهد.

دیدگاه‌ها