کد خبر : 1825851 | 02 خرداد 1401 ساعت 19:21 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

در پایان بهترین سال ورزشی

پورتو و دو جام طلایی‌؛ نقطه سر خط

با کسب این دوگانه، هواداران پورتو برای فصل آینده از تیمشان توقع درخشش در لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

پورتو و دو جام طلایی‌؛ نقطه سر خط

به گزارش ورزش سه، پس از یک فصل ناکامی مطلق پورتو اعتماد مدیران باشگاه به کونسیسائو زمینه‌ساز رقم خوردن یک فصل رویایی برای این باشگاه شد.
شب گذشته تیم فوتبال پورتو پرتغال در فینال جام حذفی این کشور به مصاف توندلا رفت و موفق شد با درخشش مهاجم ایرانی‌اش با نتیجه ۱-۳ به برتری رسیده و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را هم از آن خود کند.
آنها چند هفته قبل موفق شده بودند با مسجل کردن قهرمانی در لیگ پریمیرا بزرگترین عنوان باشگاهی در سطح پرتغال را نیز به خودشان اختصاص بدهند.
اگرچه پورتو در لیگ قهرمانان اروپا در صعود از گروه مرگ رقابت‌ها در بین لیورپول، اتلتیکو مادرید و میلان ناکام ماند، اما کسب دوگانه قهرمانی لیگ و حذفی باعث می‌شود نمره فوق‌العاده‌ای به بازیکنان و کادر این باشگاه تعلق بگیرد.
کسب این افتخار از این جهت ارزش بیشتری پیدا می‌کند که توجه کنیم فوق ستاره‌ای چون لوئیز دیاز در نیم‌فصل این باشگاه پرتغالی را به مقصد لیورپول ترک کرد اما کونسیسائو و شاگردانش به‌خوبی از پس حریفان داخلی در این فصل برآمدند تا در پایان چنین قاب ماندگاری از خودشان برجای بگذارند.
البته طبیعی است که تیمی مثل پورتو با این دوگانه اشباع نشده باشد و برای کسب موفقیت در فصل آینده برنامه ریزی کند. فصلی که شاید، با از دست دادن یک فوق‌ستاره دیگر برای آن‌ها آغاز شود!

 

1715931

دیدگاه‌ها