کد خبر : 1825857 | 02 خرداد 1401 ساعت 19:41 | 34K بازدید | 16 دیدگاه

صدور رای به پایان مسابقات موکول شد؛

دعوت چهار عضو تراکتور و پرسپولیس به کمیته انضباطی

دو بازیکن پرسپولیس به‌همراه ناظر دیدار این تیم برابر تراکتور در ورزشگاه یادگار امام باید روز پنج‌شنبه در کمیته انضباطی حاضر باشند.

 دعوت چهار عضو تراکتور و پرسپولیس به کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، این خبری است که ابوالفضل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی پس از پایان اولین جلسه رسمی این کمیته برای رسیدگی به اتفاقات دیدار میان پرسپولیس و سپاهان به آن در جمع خبرنگاران اشاره کرده است.
نکته مهم درباره جلسه امروز عدم حضور ناظر مسابقه بوده است و همین موضوع طبق صحبت‌های رئیس کمیته انضباطی اعلام رای در خصوص این مسابقه را احتمالا به پایان مسابقات موکول خواهد کرد.
همچنین روز یک‌شنبه نیز سرپرست دو تیم باید به کمیته انضباطی بروند تا توضیحات خودشان را درباره جنجال ورزشگاه یادگار امام توضیح بدهند و پس از آن کمیته انضباطی به شکلی جدی‌تر وارد فرآیند صدور رای خواهد شد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این خصوص نوشته است:« پس از جلسه امروز کمیته انضباطی با حضور داور و ناظر مسابقه دو تیم در تبریز این کمیته از امید عالیشاه و سعید آقایی دو بازیکن باشگاه پرسپولیس نیز به‌منظور ارائه توضیحات در این خصوص دعوت به‌عمل آورد تا روز پنج‌شنبه در دومین جلسه رسیدگی به پرونده حضور یابند.
کمیته انضباطی از سرپرستان دو تیم برای توضیح دعوت به‌عمل آورده است:« همچنین افشین پیروانی و کاظم محمودی مدیران دو تیم پرسپولیس و تراکتور نیز به‌همراه نمایندگان حقوقی باشگاه‌ها روز دوشنبه نهم خرداد در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور خواهند یافت.»

 

1715951

 

1715952

 

1715953

 

1715954

دیدگاه‌ها