کد خبر : 1825923 | 03 خرداد 1401 ساعت 10:15 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

دنی آلوس: شاید این آخرین بازی‌ام برای بارسا بود

دنی آلوس، مدافع کهنه‌کار برزیلی، از آینده خودش در بارسلونا مطمئن نیست.

دنی آلوس: شاید این آخرین بازی‌ام برای بارسا بود

به گزارش "ورزش سه "، آلوس سال گذشته با امضای قراردادی کوتاه مدت و با دستمزد ناچیز پذیرفت که بار دیگر پیراهن بارسا را به تن کند. 
او در طول این مدت بارها مدعی شده بود که بازگشت به این باشگاه اتفاقی رویایی برای او بوده و از زمانی که از این تیم جدا شده همیشه دوست داشته که بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند. 
قرارداد او در تابستان سال جاری به پایان می‌رسد اما هنوز اقدامی برای تمدید این قرارداد و امضای قرارداد جدید از سوی مدیران بارسا صورت نگرفته و همین باعث شده که او اطلاعی از آینده خودش در این تیم نداشته باشد. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی هفته گذشته مدعی شده بودند که این بازیکن 39 ساله به مدیران بارسلونا اعلام کرده که دوست دارد فصل آینده نیز در این تیم حضور داشته باشد و به نظر می‌رسد که هدفش حضور در تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 قطر است. 

 

1707880


با این حال او در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده اعلام کرده که شرایطش برای ادامه حضور در نوکمپ در فصل آینده مشخص نیست. 
دنی آلوس پس از شکست 0-2 برابر ویارئال در آخرین بازی این فصل رقابت‌های لالیگا به خبرنگاران گفت:« شاید این آخرین بازی من با پیراهن بارسلونا بود، نمی‌دانم. من در لحظه و در زمان حال زندگی می‌کنم و هرگز درباره آینده فکر نمی‌کنم.»
او با اشاره به این که دوست دارد فصل آینده نیز همچنان در ترکیب بارسا به میدان برود اظهار داشت:« علاقه قلبی من این است که در این تیم ادامه دهم چون می‌توانم همچنان به این باشگاه کمک کنم اما این موضوع فقط به من بستگی ندارد. من انگیزه‌هایی دارم و به رقابت ادامه خواهم داد.»

دیدگاه‌ها