کد خبر : 1825993 | 03 خرداد 1401 ساعت 15:42 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

مکالمه عجیب وزیر با رییس فدراسیون: بار آخرت باشد!

ویدیویی از لحظه ورود وزیر ورزش به مجمع کمیته ملی المپیک منتشر شده که وزیر ورزش در آن با لحن عجیبی با یکی از روسای فدراسیون‌ها صحبت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مجمع امروز کمیته ملی المپیک با رای گیری برای زمان جدید انتخابات کمیته ملی المپیک همراه بود و در نهایت 6 شهریور ماه به عنوان زمان انتخابات این کمیته تعیین شد، انتشار یک فیلم از لحظه ورود وزیر ورزش در کنار رییس کمیته ملی المپیک به مجمع باعث ایجاد حاشیه‌هایی شده است.
در این فیلم هاشم صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی در کنار حمید سجادی دیده می‌شود و سعی می کند در حالی که وزیر ورزش با همراهی رییس کمیته ملی المپیک در حال بالا رفتن از پله های سالن فارسی آکادمی ملی المپیک است، با او صحبت کند.
در حالی که سجادی به در ورودی سالن فارسی نزدیک می شود، صدای او که با لحنی عصبانی می گوید: «دفعه آخرت باشه!» شنیده می‌شود. وزیر ورزش چند بار این جمله را خطاب به رییس فدراسیون دوومیدانی تکرار می کند و در نهایت با رسیدن به در ورودی، می گوید: «باشد، زشت است دیگر، بعدا».
صالحی امیری هم که گویا سعی می‌کند صیامی را از وزیر ورزش جدا کرده و سجادی را آرام کند، همراه با او وارد مجمع می شود. 
حالا باید دید چه اتفاقی بین رییس فدراسیون دوومیدانی و وزیر ورزش رخ داده که اینگونه باعث عصبانیت شده است. البته به نظر می‌رسد سجادی با توجه به سابقه قهرمانی در دوومیدانی، نسبت به این فدراسیون حساسیت بالاتری هم دارد.

1716137
1716138

دیدگاه‌ها