کد خبر : 1826025 | 03 خرداد 1401 ساعت 18:44 | 44.2K بازدید | 10 دیدگاه

سوارز: بعد از ‌گل بنزما بلند شدم و تشویقش کردم!

لوئیس سوارز اعتقاد دارد که توپ طلای بعدی حق کریم بنزما است.

سوارز: بعد از ‌گل بنزما بلند شدم و تشویقش کردم!

به گزارش "ورزش سه"، گزاف نیست اگر بگوییم که کریم بنزما به تنهایی بخش زیادی از بار صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی ‌این تیم در لالیگا را به دوش کشیده است. ستاره فرانسوی هت‌تریک برابر پاری‌سن‌ژرمن را مقابل چلسی نیز تکرار کرد تا رئال مادرید به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. او همچنین در دیدار برگشت که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد گل دوم و صعودبخش رئال برابر چلسی را به ثمر رساند.

درخشش خیره کننده کریم بنزما در دیدار نیمه نهایی نیز ادامه داشت و او موفق شد در دیدار رفت این تیم برابر منچستر سیتی در اتحاد دو گل به ثمر برساند.‌ او همچنین در دیدار برگشت گل سوم و صعود بخش رئال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ عملکرد درخشانی که باعث شده از کریم بنزما به‌عنوان اصلی‌ترین شانس کسب توپ طلای بعدی یاد شود و بسیاری معتقد هستند که او سال آینده به این مهم دست خواهد یافت.

1716189

در همین راستا لوئیس سوارز، ستاره سابق تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید اظهار نظر جالبی درباره کریم بنزما و گل اول این ستاره فرانسوی مقابل چلسی انجام داده است. ستاره اروگوئه‌ای در این‌باره گفت: "بعد از گل اول بنزما به چلسی من از روی مبل بلند شدم تا به‌عنوان یک هوادار فوتبال او را تشویق کنم.
توپ طلا برای بنزما؟ این فصل بله اما‌ بهترین بازیکن برای من همیشه لیونل مسی است. همچنین امسال لواندوفسکی و محمد صلاح نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌اند."

دیدگاه‌ها